Weer zo'n opmerking waardoor je laat zien dat je argumentatie en manier van denken best wel ver van de realiteit af staan.tham schreef: ↑02 apr 2019 23:30Grappig eigenlijk als ik zo alle reacties lees >> Nederlanders staan er om bekend dat als iemand ze vraagt ""hoeveel verdien jij?"" dat de meesten dat niet willen zeggen maar als de woningbouwvereniging daar om vraagt terwijl daar géén reden voor is dan geven blijkbaar mensen gewoon door wat zij verdienen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belastingdienst geeft onterecht privacygegevens aan derden
-
Re: Belastingdienst geeft onterecht privacygegevens aan derden
-
Alleen huurders in Sociale huurwoningen krijgt de woningbouw een opgave van belastbare inkomen!
En de Porsche voor de deur, een goedkoop wrak restaureren mag en die hoeft niet duur te zijn!
De 912 was geen geliefde, de 911 is "DE"echte bij de Porsche club maar ik ben er zeer tevreden mee!
Aangepast na ontdekken foutje door Lady 1234. Bedankt!
En de Porsche voor de deur, een goedkoop wrak restaureren mag en die hoeft niet duur te zijn!
De 912 was geen geliefde, de 911 is "DE"echte bij de Porsche club maar ik ben er zeer tevreden mee!
Aangepast na ontdekken foutje door Lady 1234. Bedankt!
Laatst gewijzigd door Komkommertijd op 03 apr 2019 14:42, 2 keer totaal gewijzigd.
@komkommertijd
Onzin. En het heeft ook helemaal niets met de huurtoeslag van doen.
Onzin. En het heeft ook helemaal niets met de huurtoeslag van doen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Inmiddels heb ik de Belastingdienst opnieuw gebeld en gevraagd welke codes de Belastingdienst aan mijn woningbouwvereniging heeft doorgegeven. Zij konden dat niet nakijken. Toen heb ik de woningbouwver. gebeld en zij bellen mij morgen terug om mij te vertellen welke code(s) zij hebben binnengekregen. Dus we wachten nog even af.
witte angora: Ik ben al jaren AOWer dus ook in 2017.
witte angora: Ik ben al jaren AOWer dus ook in 2017.
Heb je iemand met kennis van zaken van de Belastingdienst gesproken, of heb je simpelweg de vraag aan de belastingtelefoon gesteld? De mensen van het call center van de belastingtelefoon hebben in het algemeen veel 'oppervlakkige' kennis, maar echt exacte antwoorden kunnen ze bij wat complexere vragen vaak niet geven.
Deze discussie kan gesloten worden want ik heb mijn woningbouwvereniging gebeld en zij vertelden mij dat alléén de code van een AOWer is doorgegeven. Dus dat betekent dat 2 verschillende medewerkers van de Belastingdienst mij verkeerde info hadden verstrekt.
Nou weet die wbv dus wel heel privacy gevoelige informatie. 

Fijn dat u nog even bericht doet van de afloop. U hoeft zich hier in elk geval geen zorgen meer over te maken.
Dat was te verwachten. Het callcenter van de belastingtelefoon is goed voor standaardvragen, maar als het een beetje dieper wordt, worden de antwoorden eerder een goede gok dan de waarheid.