De gemeente moet er inderdaad voor de burger zijn, maar dat wil niet zeggen dat alle eisen van een burger ingewilligd worden. U hebt een foutje gemaakt en bent daarvoor gestraft. Dat wil niet zeggen dat iedereen het bord niet ziet staan. Dus waarom zou dan, naar aanleiding van 1 klacht, geld geïnvesteerd moeten worden om het anders te doen? Gemeenschapsgeld kan je maar 1 keer uitgeven.tice17 schreef: ↑12 apr 2019 21:26Ik had het bord ook moeten zien en ik mag hopen dat ik het op een betere dag wel gezien had. Ik kijk voortaan uiteraard wel beter uit.
Ik stoor me het meest aan de gemeente die te beroerd is om deze laten we zeggen niet zo heel duidelijke situatie te verduidelijken. Een gemeente moet er toch voor de burger zijn, of die nu valide is of niet. Ik houd niks positiefs over aan een hufterbon en een gehandicapte heeft er niets aan als ik zijn plek bezet. Maar goed ik maak me hier wel lekker druk, maar die ambtenaar van verkeer die ik hierover gesproken heb, kan het gewoon echt totaal niet bommen.
Het is zuur geld, maar het bord staat er met een onderbord. Daar kunt u zich heel druk om maken, maar dat zal de situatie echt niet veranderen.