LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?
Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?
Ik woon in de Randstad en heb nu het kpn instap pakket nu wordt het per 1 juni duurder dat is vervelend maar er worden ook zenderwijzigingen doorgevoerd waaronder FOX en National Geographic gaan eruit en dat is helemaal niet meer leuk want zenders zoals FOX daar volg ik series op en die wil ik behouden.
Dus overstappen maar naar welke provider?
Ik betaal nu €51,- en dat wordt per 1 juni €54,- Wie heeft ervaring met een goed betaalbaar instap of basis 3 in 1 pakket waar FOX en Geographic en TLC en BBC first standaard in zit ? Het mag ook alleen TV en internet zijn zonder vaste telefoon aansluiting. Ik hoor graag u ervaringen lieve mensen.
Dus overstappen maar naar welke provider?
Ik betaal nu €51,- en dat wordt per 1 juni €54,- Wie heeft ervaring met een goed betaalbaar instap of basis 3 in 1 pakket waar FOX en Geographic en TLC en BBC first standaard in zit ? Het mag ook alleen TV en internet zijn zonder vaste telefoon aansluiting. Ik hoor graag u ervaringen lieve mensen.
Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?
Kijk eens bij een vergelijkingssite die aan uw prijs voldoet en ga naar de zenderlijst of die aan uw wensen voldoet.
Maar moeten wij voor u dan zenderlijsten en pakketten van providers gaan zitten uitzoeken? Dat kunt u toch ook zelf doen.
MOKUM1956
en Annemieke67
vinden dit leuk
Hallo @Nata.sja, op deze vergelijkingssite https://www.internetvergelijk.nl/overzi ... +providers kun je telefoon in een vergelijking desgewenst uitvinken.
Tevens is het mogelijk om linksonder zenders te kiezen die je graag in je pakket wilt hebben.
Succes met kiezen.
Tevens is het mogelijk om linksonder zenders te kiezen die je graag in je pakket wilt hebben.
Succes met kiezen.
reggie2
, hänschen klein
en Cornelis7
vinden dit leuk
-
Wat is daar negatief aan? Je kunt toch zo bij elke provider zien wat de pakketten en de prijzen zijn?
Annemieke67
vindt dit leuk
Waarom is mijn bericht verwijderd?
Graag on topic blijven.
Telfort.
Is ook KPN alleen veel goedkoper en het werkt exact het zelfde. Dus bent u verder wel tevreden over KPN, dan zou ik Telfort pakken.
Al heel lang een abonnement daar en dik tevreden. Nooit geen problemen gehad.
Is ook KPN alleen veel goedkoper en het werkt exact het zelfde. Dus bent u verder wel tevreden over KPN, dan zou ik Telfort pakken.
Al heel lang een abonnement daar en dik tevreden. Nooit geen problemen gehad.
-
Ziggo goedkoopste pakket is trouwens 39,95
Ziggo Internet Basic en TV Start & Bellen
Bob Schurkjens schreef: ↑15 apr 2019 13:37Ziggo goedkoopste pakket is trouwens 39,95
39,95 is alleen de eerste 3 maanden. Daarna dus 49,95.
Bij Telfort verdwijnen ook de zenders die TS wil. Sterker nog heel Telfort verdwijnt. Dus daar schiet TS niets mee op.
https://tweakers.net/nieuws/148334/kpn- ... nkels.html
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 15 apr 2019 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnjuistZeerPrivé schreef: ↑15 apr 2019 13:42Bob Schurkjens schreef: ↑15 apr 2019 13:37Ziggo goedkoopste pakket is trouwens 39,95
39,95 is alleen de eerste 3 maanden. Daarna dus 49,95.
Onjuist
[/quote]
Nee hoor Bob, ik heb zelf ziggo , 49,95
-
Ha ha, toch onjuist. Ik blijf er bij. Google het pakket maar eens.
Dat heb ik gedaan , het is een aanbieding van 4 maanden waarop je korting krijgt ( goedkoopste pakket)
Annemieke67
vindt dit leuk
1. Het is een artikel van 3 jaar geleden. 2. Dit was alleen voor bepaalde groepen. 3. Je moet bij dat geweldige aanbod wel nog enkele opties aanvinken, anders krijgt TS echt niet de zenders / mogelijkheden die hij wil.
Annemieke67
en Lowieze
vinden dit leuk