Nee ikke niet ,heb er een grote hekel aan tenzij het el is
.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik weet niet waar u woont maar gezien onderstaande artikelen zijn er heel veel mensen die er wel last van hadden...
Dat mag, maar er zijn mensen die er wel wat aan hebben, lekker zo laten.
Dit epistel lezend, zou ik zeggen dat het oordeel niet gebaseerd is op ook maar enige basale kennis over het onderwerp. Laat ik het daar maar bij houden... want het heeft niets met het topic te maken.Revoked schreef: ↑22 apr 2019 13:36Hoho...Pasen heb geen ruk met de wederopstanding te maken.
Omdat die onzichtbare kerel zo almachtig was, moest-ie wel ff worden gewezen de heidense kinderen. Overal waar geen lammeren bloed op de deurpost hing...
Afijn. Religie is een farce, ik ben er ook zwaar op tegen. Je hebt moraal of je hebt het niet. Mot je dat zonodig toeschrijven aan een niet-bestaand wezen , dan zitten er echt een paar draadjes los in je hoofd
***** Christus was niet onzichtbaar. Je bent in de war met z'n vader.Revoked schreef: ↑22 apr 2019 13:36Hoho...Pasen heb geen ruk met de wederopstanding te maken.
Omdat die onzichtbare kerel zo almachtig was, moest-ie wel ff worden gewezen de heidense kinderen. Overal waar geen lammeren bloed op de deurpost hing...
Afijn. Religie is een farce, ik ben er ook zwaar op tegen. Je hebt moraal of je hebt het niet. Mot je dat zonodig toeschrijven aan een niet-bestaand wezen , dan zitten er echt een paar draadjes los in je hoofd
Blijkbaar is het de voornaam van deze toch wel bekende figuur ontoelaatbaar op dit forum....renewouters schreef: ↑22 apr 2019 16:28***** Christus was niet onzichtbaar. Je bent in de war met z'n vader.Revoked schreef: ↑22 apr 2019 13:36Hoho...Pasen heb geen ruk met de wederopstanding te maken.
En als dat 'niet-bestaand wezen' nu eens wél blijkt te bestaan, en jou dat ook duidelijk laat merken?Revoked schreef: ↑22 apr 2019 13:36Hoho...Pasen heb geen ruk met de wederopstanding te maken.
Maar voor mijn redding zou ik toch niet van die persoon afhankelijk willen zijn...fonsflons schreef: ↑22 apr 2019 17:47Er is de laatste tijd wel iemand die zich goddelijk acht en erg aanwezig is...witte angora schreef: ↑22 apr 2019 17:43En als dat 'niet-bestaand wezen' nu eens wél blijkt te bestaan, en jou dat ook duidelijk laat merken?
Dat is geen issue. Religekkies huilen al 2000 jaar dezelfde terugkoppeling.witte angora schreef: ↑22 apr 2019 17:43En als dat 'niet-bestaand wezen' nu eens wél blijkt te bestaan, en jou dat ook duidelijk laat merken?Revoked schreef: ↑22 apr 2019 13:36Hoho...Pasen heb geen ruk met de wederopstanding te maken.
fonsflons schreef: ↑22 apr 2019 17:47Al meer dan een dag niets van gelezen. Op mijn vraag in antwoord op een PB van de moderator of deze persoon geen ban kan krijgen kwam als antwoord dat er om privacy redenen geen antwoord op gegeven kon wordenwitte angora schreef: ↑22 apr 2019 17:43
Er is de laatste tijd wel iemand die zich goddelijk acht en erg aanwezig is...