LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dominidesign.... Perfect!
Dominidesign.... Perfect!
Wij kochten bij Dominidesign een imitatie Eames fauteuil met voetenbank. Na 2.5 jaar breekt een las aan de voet. Wordt gratis gerepareerd. Helaas na een paar maanden breekt de las weer. Dominidesign haalt de stoel terug en betaalt de aankoopsom minus afschrijving ..(10 procent per jaar) terug. Geen gezeur, gewoon netjes opgelost! Aanrader!
Re: Dominidesign.... Perfect!
U kunt proberen een warme douche aan te vragen
O, dat is waar ook, dat kan niet meer!
O, dat is waar ook, dat kan niet meer!
Wij zitten nog steeds op de Martin Visser-bank die mijn ouders begin jaren zestig hebben gekocht; bijna zestig jaar geleden.
Costnix
vindt dit leuk
Of herhaalde overbelasting.
Bureaustoelen met één poot met voetjes zijn er berucht om. Ze breken af vlak onder de zitting van de stoel of een voetje breekt af. In beide gevallen lig je plotseling op de grond.
Horizon perfect? 2x een defect is niet perfect.
Tevens zijn het illegale kopieën die door middel van een u-bocht constructie verkocht worden! U koopt immers via een Ierse firma. Ierland is het laatste Europese land waar dergelijke kopieën zijn toegestaan!
Domini design is als een fake Rolex. Ik zou me ervoor schamen.
Tevens zijn het illegale kopieën die door middel van een u-bocht constructie verkocht worden! U koopt immers via een Ierse firma. Ierland is het laatste Europese land waar dergelijke kopieën zijn toegestaan!
Domini design is als een fake Rolex. Ik zou me ervoor schamen.
Costnix
vindt dit leuk
Bedankt voor uw positieve ervaring. Gezien alle miezerige reacties hier is dat waarschijnlijk uw laatste...
Maar laat u daardoor niet van de wijs brengen.
Maar laat u daardoor niet van de wijs brengen.