Februari 2019 in winkel ban beter bed een bed gekocht zoals opgesteld in showroom. Althans dat dachten we. Verkoopster was ff vergeten op de nachtkastjes mee te nemen in offerte. Op 18 maart kwam dan onze nieuwe aankoop. Helaas dus geen nachtkastjes erbij . Meteen deze dan maar na bijbetaling besteld. Weer zes weken gewacht maar daar waren ze dan eindelijk.
Helaas zaten de handgrepen van de lades er niet bij dus kunnen we de nachtkastjes niet gebruiken. Monteurs zouden het wel ff doorgeven, kon volgens hen maar kwestie van dagen zijn voordat de handgrepen zouden arriveren.
Meer dan €5000,- achtergelaten maar taal nog teken van hen.
Na lang zeuren en smeken om antwoord hebben we vandaag dan te horen gekregen dat we onze handgrepen hoogstwaarschijnlijk rond 7 juli gaan krijgen.
Al met al dus een waardeloze service van beterbed.
Ik zeg; RETTEKETET, NOOIT MEER NAAR BETERBED!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lang wachten op bestelling Beter Bed
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 mei 2019 22:01
Lang wachten op bestelling Beter Bed
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2019 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Lang wachten op bestelling Beter Bed
Heb je ook een vraag? Bijvoorbeeld om ze in gebreke te stellen en hiervoor een schadevergoeding te eisen?Alternatieve handvatten aanschaffen?
Daar heb je misschien meer aan dan aan retteketet!
Daar heb je misschien meer aan dan aan retteketet!
Annemieke67
vindt dit leuk
Re: Lang wachten op bestelling Beter Bed
En u heeft de offerte vervolgens ongezien geaccordeerd? Ja, u mag verwachten van een professioneel verkoper dat die de offerte maakt zoals de wens van de klant is, hier is iets mis gegaan blijkbaar, vervelend, maar er zijn 2 partijen betrokken bij de offerte, en schijnbaar is het u ook niet opgevallen dat er geen nachtkastjes op stonden.Ronald van de Pol schreef: ↑27 mei 2019 22:21Verkoopster was ff vergeten op de nachtkastjes mee te nemen in offerte.
Slecht van de chauffeurs om een dergelijke uitspraak te doen. Maar goed, aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen. Als de monteurs toen hadden gezegd dat het wel begin juli kon worden voordat die handgrepen er zouden zijn, hadden ze daar ter plekke alles over hun heen gekregen, terwijl zij zelf niets aan de situatie kunnen veranderen.Ronald van de Pol schreef: ↑27 mei 2019 22:21Helaas zaten de handgrepen van de lades er niet bij dus kunnen we de nachtkastjes niet gebruiken. Monteurs zouden het wel ff doorgeven, kon volgens hen maar kwestie van dagen zijn voordat de handgrepen zouden arriveren.
Re: Lang wachten op bestelling Beter Bed
Normaal gesproken moet het versturen van een paar handgreepjes ook een kwestie zijn van een paar dagen.berndv schreef: ↑28 mei 2019 09:21Slecht van de chauffeurs om een dergelijke uitspraak te doen. Maar goed, aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen. Als de monteurs toen hadden gezegd dat het wel begin juli kon worden voordat die handgrepen er zouden zijn, hadden ze daar ter plekke alles over hun heen gekregen, terwijl zij zelf niets aan de situatie kunnen veranderen.Ronald van de Pol schreef: ↑27 mei 2019 22:21Helaas zaten de handgrepen van de lades er niet bij dus kunnen we de nachtkastjes niet gebruiken. Monteurs zouden het wel ff doorgeven, kon volgens hen maar kwestie van dagen zijn voordat de handgrepen zouden arriveren.
Helaas zijn er meubelfabrieken welke hun zaken slecht voor elkaar hebben en dit soort simpele serviceaanvragen veel te lang laten liggen. Soms moeten fabrikanten de handgrepen bestellen bij hun toeleveranciers... Het is soms niet uit te leggen waarom iets eenvoudigs zo lang moet duren.
-
- Berichten: 32238
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Lang wachten op bestelling Beter Bed
Dus eigenlijk is hier sprake van een opeenstapeling van menselijke fouten die voor flink wat frustratie zorgt.
Lowieze
vindt dit leuk
Re: Lang wachten op bestelling Beter Bed
Eigenlijk niet. Het is meer het probleem van de zeer trage processen die voor de frustratie zorgen. Omdat voor dit soort dingen een protocol geldt bij bedrijven als BeterBed. Management-vriendelijk is nìet klantvriendelijk. En zo zie je maar weer waarom je eigenlijk bij kleine winkels "moet" kopen. Veel kortere lijntjes, betere service en klantvriendelijk....witte angora schreef: ↑28 mei 2019 22:53Dus eigenlijk is hier sprake van een opeenstapeling van menselijke fouten die voor flink wat frustratie zorgt.
Lowieze
vindt dit leuk