LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto gezien met kenteken...welk merk?
-
Re: Auto gezien met kenteken...welk merk?
Dat ziet er toch wel een beetje anders uit als die andere auto die je 'herkend' hebt, Ridder.
Maar goed, je hebt de boel dus maandenlang flink in de maling genomen. Ik neem aan dat je er nu mee gaat stoppen, en voorgoed van het forum verdwijnt?
Maar goed, je hebt de boel dus maandenlang flink in de maling genomen. Ik neem aan dat je er nu mee gaat stoppen, en voorgoed van het forum verdwijnt?
Ridder777 schreef: ↑14 jun 2019 15:06Dat heb ik gedaan !!!!
dat was het eerste wat ik deed, maar ik krijg overal de mededeling dat het kenteken niet bestaat.
Ik stond er GVD 1 meter van af op het zebrapad, ik heb de voor en achterkant gezien van de auto dus ook de 2 kentekens.
Ik vertrouwde het niet, ik denk dat die kentekens vals zijn....
Na deze opmerking neem ik hem niet meer serieus , alles wat hij geschreven heeft is volgens mij onzin .
NeoDutchio
vindt dit leuk
Geloof het of niet, ik reed vorige week met ,n vrouw achter een nagelnieuwe A6 met exact deze reeks: getal/getal, getal/getal, letter/letter. Heb het toen niet gecheckt, maar vroeg me al af wat voor kenteken dat was. Ik geloof ridder ds wel, denk dat het geen gewoon kenteken is, maar uit een bijzondere serie.
Komkommertijd
, Erthanax
en Meiklokje
vinden dit leuk
-
O, maar het gaat me niet om het kenteken, maar eerst zegt hij dat het een dure en moderne wagen was, vervolgens identificeert hij het ding als een Fisker, en nu ineens is het een oude bus. Hij zit de boel dus compleet in de maling te nemen.
Hier is hij nog een keer, met het merk er duidelijk op:
https://www.facebook.com/49242737756321 ... 839869466/
Edit:
Hier is hij nog een keer, met het merk er duidelijk op:
https://www.facebook.com/49242737756321 ... 839869466/
Edit:
Laatst gewijzigd door witte angora op 14 jun 2019 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen Fiskers, maar een Fisker. Dus zonder s!!!!!!!
-
Uit Baantjer van 2003, maar dat kenteken wordt alleen voor films gebruikt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
marnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Kennelijk dus de Baantjer serie.
Overigens, de dvd komt uit 2003, maar Moord in Extase (dat is hem vermoedelijk) is verfilmd in 1982. https://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_in_extase
Die bus zou dus inderdaad uit begin of halverwege de jaren 70 kunnen komen.
Ridder is een bijzondere vrouw en dat is ze
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik ben benieuwd in welke serie we straks die Fisker (en ridder) terug gaan zien.
Overigens hebben Portugese nummerborden volgens mij ook drie keer twee tekens. Bij een Portugese auto denk je dus vaak ook dat het om een Nederlandse auto gaat.
Overigens hebben Portugese nummerborden volgens mij ook drie keer twee tekens. Bij een Portugese auto denk je dus vaak ook dat het om een Nederlandse auto gaat.
-
Die foto kreeg ik in mijn prive bericht van radar.
We kunnen er over ophouden wat mij betreft.
NeoDutchio
vindt dit leuk
Alles wat je privè krijgt hoor je voor jezelf te houden, AVG regeling. Anders had degene zelf de foto wel geplaatst.Die foto kreeg ik in mijn prive bericht van radar.
Als het nu toch niet meer privè is, wie heeft jou dan die foto gestuurd?
Dat het een oude bus is zegt hij helemaal niet.witte angora schreef: ↑14 jun 2019 23:29O, maar het gaat me niet om het kenteken, maar eerst zegt hij dat het een dure en moderne wagen was, vervolgens identificeert hij het ding als een Fisker, en nu ineens is het een oude bus. Hij zit de boel dus compleet in de maling te nemen.
Die bus ook niet, nul komma nul.
Hoog kleuterschoolpleingehalte: "ja maar, hij begon...".
Feit is dat Ridder slechts aangeeft dat hij die bus in zijn inbox heeft gekregen. Niet onlogisch, gezien het vrijwel overeen komende kenteken. Dat iedereen daar vervolgens mee aan de haal gaat en zelfs de AVG (.....) erbij haalt... tsja.
Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Ik twijfel....
Na uitvergroten mis ik het Euro + NL logo...
Ook Luxemburg heeft die er nu op.
Alleen de eerste gele platen die in 1977 voor het eerst kwamen hadden dit nog niet.
Pas rond 1998 of zo....?? moesten wel bij de APK nieuwe platen zelf kopen met NL logo erop!
Dus het is een oude Mercedes die sinds 2000 een ongeldig vervallen kenteken heeft of een mede forum lid met Photo Shop op zijn / haar laptop!
Na uitvergroten mis ik het Euro + NL logo...
Ook Luxemburg heeft die er nu op.
Alleen de eerste gele platen die in 1977 voor het eerst kwamen hadden dit nog niet.
Pas rond 1998 of zo....?? moesten wel bij de APK nieuwe platen zelf kopen met NL logo erop!
Dus het is een oude Mercedes die sinds 2000 een ongeldig vervallen kenteken heeft of een mede forum lid met Photo Shop op zijn / haar laptop!
-
Kentekens voor filmopnames zijn nooit echt geweest. Ze rijden ook niet op de openbare weg.