LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Broodjeszaak Het Plein te Hengelo
Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo
@genux
Maar ook u valt in herhaling. Die eigenaar gaat u niet bellen en betalen, want hij erkent niet dat zijn broodje filet de oorzaak is geweest van uw ongemak.
Maar ook u valt in herhaling. Die eigenaar gaat u niet bellen en betalen, want hij erkent niet dat zijn broodje filet de oorzaak is geweest van uw ongemak.
@ mahadma: hoezo smaad en laster? Er is duidelijk bewijs ( ziekenhuis, ambulancebroeders, getuigeverklaringen) die mijn verhaal kunnen bevestigen... ik zat er namelijk niet alleen een broodje te eten. We waren met een gezelschap. Ik was echter de enigste met een broodje filé American.
In het openingsbericht schrijft u:
Wilt u dat bewijs hier dan delen, uiteraard zonder persoonlijke details? Alleen de naam van de bacterie (en liefst ook de telling) is al voldoende.
Op mijn suggestie om de labuitslag op te vragen antwoordt u:
Nu raak ik enigszins in verwarring: wordt in dat bewijs uit het ziekenhuis de naam van de bacteriegenoemd? En dat die uitsluitend in "besmet vlees" voorkomt?
Wilt u dat bewijs hier dan delen, uiteraard zonder persoonlijke details? Alleen de naam van de bacterie (en liefst ook de telling) is al voldoende.
Eigenaar laat het jou gewoon 'bekijken'.
-
Niemand maakt TS voor leugenaar. Er zijn er een aantal met vraagtekens, maar het merendeel geeft aan dat er geen bewijs is.
Even heel zwart wit gezien, als ik op een hete dag enkel 1 broodje eet die er ook weer uit komt, ben ik ook hartstikke beroerd en kan ook nauwelijks meer op mijn benen staan. Sterker, ik zal flauw vallen. Dat heeft dan niets met het broodje te maken.
Waar de bacterie vandaan komt is gissen. Ja, het kan van het broodje komen, het kan ook van de poepluier van de baby komen, een deurklink, of een meubelstuk van de Ikea waar iedereen aan zit. Waarom sterven ouderen eerder aan bv salmonella en andere zaken? Omdat hun weerstand lager is. Als je als gezonde volwassene voldoende eet kan je lichaam bepaalde klachten zelf oplossen. Ooit na het eten van ongare kip ben ik de volgende ochtend heel beroerd geworden. Je lichaam wil maar 1 ding en dat is het kwijt raken van die kip. Na het overgeven kreeg ik mijn kleur weer terug, was het zwarte voor mijn ogen weg en was mijn lichaam het kwijt. Die ochtend had ik gewoon ontbeten en tussendoor ook wat genomen. Oftewel, mijn lichaam kreeg voldoende energie. En dat is mijn doel, het kan immers zijn dat een lichaam met genoeg energie minder heftig gereageerd had.
Lieverd, er is geen bewijs dat die bacterie van uw broodje kwam. Laat het rusten, u wilt graag een schuldige vinden maar dat gaat u niet lukken.genux schreef: ↑06 jul 2019 12:47@ mahadma: hoezo smaad en laster? Er is duidelijk bewijs ( ziekenhuis, ambulancebroeders, getuigeverklaringen) die mijn verhaal kunnen bevestigen... ik zat er namelijk niet alleen een broodje te eten. We waren met een gezelschap. Ik was echter de enigste met een broodje filé American.
moederslink
, NeoDutchio
en mahadma
vinden dit leuk
-
Genux, ik denk dat alles nu wel uit en te na is besproken.
U heeft kennelijk een verkeerd broodje rauw vlees ( ) gegeten op een nuchtere maag op een hete dag.
Niet verstandig!
U bent onderzocht, er is een bacterie gevonden, u bent weer opgeknapt na deze heftige ervaring, inclusief ambulance en deze eigenaar vd broodjeszaak gaat helemaal niets doen !
Geen excuses, geen bloemetje , niets nada noppes!
Laat het los en wees als moeder van een baby voortaan wat verstandiger en zeker op hete hittegolfdagen.
U heeft kennelijk een verkeerd broodje rauw vlees ( ) gegeten op een nuchtere maag op een hete dag.
Niet verstandig!
U bent onderzocht, er is een bacterie gevonden, u bent weer opgeknapt na deze heftige ervaring, inclusief ambulance en deze eigenaar vd broodjeszaak gaat helemaal niets doen !
Geen excuses, geen bloemetje , niets nada noppes!
Laat het los en wees als moeder van een baby voortaan wat verstandiger en zeker op hete hittegolfdagen.
witte angora
vindt dit leuk
Voor allen: er is een bacterie geconstateerd door deskundigen die unaniem tot de conclusie zijn gekomen dat de voedselvergiftiging is ontstaan door HET NUTTIGEN van bedorven vlees. Dus niks nada van een besmette deurknop... hou nou eens op....
@ moederslink: ik ben er ook van overtuigd dat de eigenaar niets gaat doen. Ik ben er ook van overtuigd dat het moeilijk te bewijzen is dat het door zijn broodje komt. Echter: helemaal niets doen is voor mij geen optie.
En voor diegene die zeggen dat ik de goede naam van deze zaak te grabbel leg: de broodjeszaak zit aan “ het plein” en daar zitten meerdere broodjeszaken .
@ moederslink: ik ben er ook van overtuigd dat de eigenaar niets gaat doen. Ik ben er ook van overtuigd dat het moeilijk te bewijzen is dat het door zijn broodje komt. Echter: helemaal niets doen is voor mij geen optie.
En voor diegene die zeggen dat ik de goede naam van deze zaak te grabbel leg: de broodjeszaak zit aan “ het plein” en daar zitten meerdere broodjeszaken .
Mag ik even in herhaling vallen?
Erthanax schreef: ↑06 jul 2019 12:47In het openingsbericht schrijft u:Op mijn suggestie om de labuitslag op te vragen antwoordt u:Nu raak ik enigszins in verwarring: wordt in dat bewijs uit het ziekenhuis de naam van de bacteriegenoemd? En dat die uitsluitend in "besmet vlees" voorkomt?
Dat keiharde bewijs uit het ziekenhuis; tja. In eerdere topics gebruikt TS wel vaker grote woorden.
Eerst maar de "technische gegevens" uit het bewijs, dan zie ik wel verder.
Eerst maar de "technische gegevens" uit het bewijs, dan zie ik wel verder.
-
Inderdaad, als je naar de berichtgeschiedenis kijkt kom je ook al iets met een jacuzzi tegen.
Wat een onzin bijdrage van Erthanax. Waarom eerdere topics erbij halen?
Ik zit al geruime tijd op dit forum en merk dat de bijdrage’ s van de leden steeds onzinniger worden . Dit heeft niets te maken met het feit dat ik mijn gelijk niet zou behalen.
En ik laat mij niet voor leugenaar uitmaken en ga zeer zeker niet het bewijs hier opvoeren. Je gelooft mij of niet. En daarbij: waarom zou ik liegen? Als dit een zaak wordt bij de rechter zal ik hem het bewijs overleggen. Niet bij een forumlid die denkt terzake deskundig te zijn.
Ik zit al geruime tijd op dit forum en merk dat de bijdrage’ s van de leden steeds onzinniger worden . Dit heeft niets te maken met het feit dat ik mijn gelijk niet zou behalen.
En ik laat mij niet voor leugenaar uitmaken en ga zeer zeker niet het bewijs hier opvoeren. Je gelooft mij of niet. En daarbij: waarom zou ik liegen? Als dit een zaak wordt bij de rechter zal ik hem het bewijs overleggen. Niet bij een forumlid die denkt terzake deskundig te zijn.
Maar ook dan is het nog steeds geen bewijs. Als je hier iets mee wilt zul je moeten aantonen dat het broodje dat je gegeten hebt bij die zaak niet ok was. Dat doe je niet met een kweek darmen of bloed. Dat toont alleen aan dat je ziek bent geworden van een bacterie, maar niet waar je die opgelopen hebt.
moederslink
vindt dit leuk
Dan sluit het topic maar. Je wilt hier toch niets mee te maken hebben.genux schreef: ↑06 jul 2019 13:53Wat een onzin bijdrage van Erthanax. Waarom eerdere topics erbij halen?
-
Mevrouw Genux, ik heb ook uw eerdere posts gelezen en ' blijkbaar ' is het toch wel lastig om u tevreden te stellen.
Ziet u dat ook zelf?
U kunt, ik herhaal, niets doen tegen deze eigenaar.
U heeft het nu over een rechtszaak , dat is n.m.m een zinloze exercitie , echt!
Er is geen bewijs , geen overgebleven braaksel , niets wat aantoonbaar bewijst dat deze vieze bacterie precies in dat broodje van die zaak zat.
Er was een bacterie dat duidt op bedorven rauw vlees , maar niets toont aan dat het uitgerekend van deze zaak kwam .
Vergeet deze ellendige dag , knuffel uw baby en laat het los.
Ziet u dat ook zelf?
U kunt, ik herhaal, niets doen tegen deze eigenaar.
U heeft het nu over een rechtszaak , dat is n.m.m een zinloze exercitie , echt!
Er is geen bewijs , geen overgebleven braaksel , niets wat aantoonbaar bewijst dat deze vieze bacterie precies in dat broodje van die zaak zat.
Er was een bacterie dat duidt op bedorven rauw vlees , maar niets toont aan dat het uitgerekend van deze zaak kwam .
Vergeet deze ellendige dag , knuffel uw baby en laat het los.
-
Terzake deskundig ben ik niet. Een rechter ben ik ook niet, net als alle andere forumleden. Dus oordelen kunnen we hier niet. Maar als je geen 'bewijs' wil overleggen, hoe geloofwaardig denk je dan dat je op dit forum bent? Wat is de reden dat je het niet op wil voeren?genux schreef: ↑06 jul 2019 13:53En ik laat mij niet voor leugenaar uitmaken en ga zeer zeker niet het bewijs hier opvoeren. Je gelooft mij of niet. En daarbij: waarom zou ik liegen? Als dit een zaak wordt bij de rechter zal ik hem het bewijs overleggen. Niet bij een forumlid die denkt terzake deskundig te zijn.
U gaat het niet winnen.
Ook al was u de enige in de zaak die een broodje filet Americain heeft gegeten dan nog is het niet te bewijzen dat het door die filet americain is gekomen.
Het zou best kunnen natuurlijk maar het is gewoon niet te bewijzen.
U heeft bewijs dat u die bacterie had en een vermoeden waardoor maar jammer genoeg geen enkel bewijs.
Wanneer u er van overtuigd bent dat u voldoende bewijs hebt stapt u toch naar de rechter.
Maar ga eerst eens langs bij het Juridisch loket in uw woonplaats en vraag wat uw kansen zijn.
En wat betreft wat u zegt dat daar meerdere broodjeszaken , ook die pas 3 weken open is of nieuwe eigenaar heeft?
Ook al was u de enige in de zaak die een broodje filet Americain heeft gegeten dan nog is het niet te bewijzen dat het door die filet americain is gekomen.
Het zou best kunnen natuurlijk maar het is gewoon niet te bewijzen.
U heeft bewijs dat u die bacterie had en een vermoeden waardoor maar jammer genoeg geen enkel bewijs.
Wanneer u er van overtuigd bent dat u voldoende bewijs hebt stapt u toch naar de rechter.
Maar ga eerst eens langs bij het Juridisch loket in uw woonplaats en vraag wat uw kansen zijn.
En wat betreft wat u zegt dat daar meerdere broodjeszaken , ook die pas 3 weken open is of nieuwe eigenaar heeft?
Beste Genux, ik beschuldig u helemaal nergens van. U heeft bewijs uit het ziekenhuis zegt u. Prima, deelt u dan even de naam van de bacterie, dat is dan wel zo handig.
Hoe is het trouwens met uw rechterarm? Is het gelukt die nog te redden, na dat akelige ongeluk met die Toyota Prado in 2012:
Hoe is het trouwens met uw rechterarm? Is het gelukt die nog te redden, na dat akelige ongeluk met die Toyota Prado in 2012:
Genux schreef:Waarom is iedereen zo achterdochtig en geeft geen antwoord/advies op mijn vraag? Ongeluk gebeurd op 8 juni. Teruggevlogen naar NL na 5 operaties op 13 juni.Hier weer verschilldende operaties gehad. Over 1 uur de volgende. Ze proberen nog steeds mijn arm te redden.
Iedereen nu tevreden of willen jullie nog meer details?
Met alle respect, maar dat kunnen deskundigen helemaal niet vaststellen. Meer dan vaststellen dat je een bacterie hebt die in bedorven vlees voorkomt kunnen ze niet. Overigens was dat ook de formulering die je eerder gebruikte, maar nu zeg je ineens iets anders. Dat maakt dat i’ je inderdaad niet geloof: je praat naar je doel toe en staat niet open voor andere mogelijkheden.
Je ziet toch zelf ook wel dat je niet kunt bewijzen (dat is heel iets anders dan er zelf van overtuigd zijn) dat het van het broodje kwam?
Los hiervan: wat denk je te bereiken met anderen die hetzelfde hebben ervaren? Het helpt je geen steek verder.
Nogmaals: laat het los en ga verder met leven.
Dat zal wel gevolgd zijn door die invaliditeitsuitkering met die kwestie van 2015.Erthanax schreef: ↑06 jul 2019 14:25Beste Genux, ik beschuldig u helemaal nergens van. U heeft bewijs uit het ziekenhuis zegt u. Prima, deelt u dan even de naam van de bacterie, dat is dan wel zo handig.
Genux schreef:Waarom is iedereen zo achterdochtig en geeft geen antwoord/advies op mijn vraag? Ongeluk gebeurd op 8 juni. Teruggevlogen naar NL na 5 operaties op 13 juni.Hier weer verschilldende operaties gehad. Over 1 uur de volgende. Ze proberen nog steeds mijn arm te redden.
Iedereen nu tevreden of willen jullie nog meer details?