Wellicht is er iets mis met pinautomaat, waardoor de biljetten beschadigd raken bij uitgifte.
Die mogelijkheid is zeer klein, de automaat zou bij de eerste hapering al in 'buitendienst' vallen.
"Buiten dienst". Meestal worden er teveel spaties gebruikt, maar jij gebruikt er nu 1 te weinig. #sorryikbeneentaalnazi.
Niemand is vaudtloos, zelfs ik niet !
De laatste vier letters van het laatste taalgedrocht doen mij gruwen al heeft u waarschijnlijk geen idee waarom !
tormendy, u heeft uw boosheid flink geuit in uw OP .
Hoe is dit afgelopen en in hoeverre waren die biljetten zodanig beschadigd dat ze idd niet meer te gebruiken waren?
Wat heeft u ermee gedaan?
Ik zou voorstellen dat u een klacht indient bij de Rabobank. Dit mbt het onacceptabele gedrag van de Rabobank medewerker. Ik kan mij namelijk moeilijk voorstellen dat de Rabobank haar gedrag gaat verdedigen.
Het zal helpen als u de naam van de medewerker heeft. Anders kunt u best het tijdstip, de locatie van de rabobank en enige uiterlijke kenmerken van de medewerker beschrijven.
De Rabobank is namelijk niet gebaat bij de slechte behandeling van klanten door betreffende medewerker. Zeker niet in de huidige tijd waarin de “klantbeleving” steeds meer centraal komt te staan. Ik ga er vanuit dat betreffende medewerker zeker intern aangesproken gaat worden.
Serieus... best stevige conclusies op basis van één zin in de openingspost. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de zogenaamde onbeschoftheid niet in de toon zat, maar in het feit dat de boodschap zelf TS niet aanstond...
Je kan ze ook gelijk terugstorten in een ander apparaat, met pinnen heb je ze immers ook zo gekregen.
Daarna direkt weer opnemen.
Geld storten in de machine kost geld bij de Rabobank...
Service is ver te zoeken bij deze bank en rente al helemaal niet meer.
Och, hier hebben we in ieder dorp nog een filiaal van de Rabo. De ING heeft haar kantoor hier gesloten, voor bankzaken moet je, volgens de flyer op het raam, twee dorpen verderop zijn. Kilometertje of 10, 11. Is goed te doen. Dat is pas service. Des te meer omdat er 2 andere kantoren net even wat dichterbij zijn, in 2 andere dorpen.
Ik wel, twee maanden geleden. Was mijn pasje verloren, dus die moest direct geblokkeerd worden. Dan is het wel fijn als het direct kan, zeker omdat er ook nog zo'n elektronische portemonnee op zit.
Maar, dat moet je maar net weten. En deblokkeren kwam er niet van, hoewel de pas gevonden is, is hij nooit naar de gemeente gebracht. De vinder was namelijk net even voor me bij de bank. Dus een nieuwe aangevraagd.