Ik heb een probleem met Vitens.
Dit alles met een terugbetaling .
Ik heb een email gekregen dat ik te veel betaald heb en dat ik een leuk bedrag van€450.88 terug krijg.
Ik heb later de email nog eens gelezen en nou blijk dat er een verkeerd bankrekeningnummer op staat.
Ik neem kontackt op met vitens en vertel hen dat dat bankrekeningnummer niet klopt en zij vertelde mij dat ze dat gelijk gaan aanpassen maar dat het geld al gestort was op het verkeerde bankrekeningnummer.
Het zou wel even duren voordat ze dat terug kunnen vorderen.
(Het verkeerde bankrekeningsnummer is van een ex vriendin die 6 a 7 jaar niet meer bij mij woont en die weer terug is naar land van herkomst Colombia omdat relatie stuk liep )Vitens zeg dat het geld op haar rekening is gestort en daarom het geld niet terug kan voorderen .Vind ik raar en daarbij staat haar naam daarbij ?
Maar nu heb ik een mail van Vitens gekregen dat ik het maar moet oplossen met mijn ex vriendin die spoorloos is en ik geen contact meer heb
Erg vreemd vind ik want ten 1e ik heb een andere achternaam. ,daarbij betaal ik al jaren met een ander banknummer via acceptgiro ,en vitens maak geld over naar de verkeerde rekening en leggen ze het probleem bij mij neer. Terwijl ik ze telefonisch alles heb uitgelegd .
Zij hebben mij verteld dat ik maar een klacht moet schrijven naar hun klachten service.
Ik vind dit zo oneerlijk
Kan dit?
Is dit nou werkelijk zo moeilijk om op te lossen ?