Ik zet hier zeer veel
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Beiden zijn veroordeeld , een schuld van bijna € 20.000 door laster , smaad en corrupte hoge heren en van alles en nog wat en nu ineens stopt alles en is de schuld foetsie.
Maar meneer Joep gaat nog verder door..
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat komt omdat jij hier zo ongelofelijk veel hoogst vreemde berichten post, stofkomkommer.Komkommertijd schreef: ↑27 jul 2019 16:44Heeft de Moderator ook een zonnesteek opgelopen, ik denk dat 90% van alles hier offtopic is.
Wat U zegt: "de schuld" is foetsie echter de schade emotioneel en financieel (+/- € 7500.00) blijft. Het plotseling stoppen van de kwestie is mogelijk te danken aan de publiciteit die ik heb gezocht, wellicht zijn sommige witte boorden hiervan nerveus geworden.moederslink schreef: ↑21 jul 2019 14:55En dan te bedenken dat deze ' grap ' al sinds april 2015 loopt...
Ik zet hier zeer veel![]()
![]()
bij .
Beiden zijn veroordeeld , een schuld van bijna € 20.000 door laster , smaad en corrupte hoge heren en van alles en nog wat en nu ineens stopt alles en is de schuld foetsie.
Maar meneer Joep gaat nog verder door..![]()
Weet U Snuffel U had het zo moeten schrijven: "Feiten die U beiden gepleegd zouden hebben zijn na géén onderzoek bewezen verklaard" De tegenpartij (hierna te noemen De B.) heeft een stortvloed van valse beschuldigingen en verdachtmakingen geuit en hiervan is er niet één bewezen, ook meldde D B. getuigen te hebben, hiervan hebben we er niet één ooit gezien of gehoord. De enige die harde bewijzen heeft geleverd ben ik, voorbeeld: De B. verklaard o.a. op 4/11/2015 via zijn advocaat: "Cliënten hebben immers nooit een waarborg ontvangen zodat zij deze ook niet kunnen terugbetalen, daarnaast hebben cliënten de sleutels nog steeds niet teruggekregen". Wat De B. hierbij echter vergeten was is dat hij mij op 9/5/2015 per sms berichtte: "Beste fam. Romijn wij hebben de sleutels in goede orde ontvangen. Bedankt. Crhistoph heeft de borg teruggestort naar u", en op 15/5/2015 bericht hij per sms dat de borg is teruggestort op 8 mei. Dit is slechts een enkel bewijs, ik heb er meer, deze berichten staan nog allemaal in mijn telefoon. Ik heb de rechter geattendeerd op deze en andere tegenstrijdigheden hier werd niet op gereageerd! Een rechter die zulk duidelijk bewijs negeert is naar mijn mening niet geïnteresseerd in de waarheid, niet onpartijdig en/of niet capabel dan wel mogelijk blind en doof.snuffel1 schreef: ↑03 aug 2019 11:11Van uw relaas worden de witte boorden en/of ****** in België niet koud of warm van omdat de feiten die u beiden heeft gepleegd na onderzoek bewezen zijn verklaard. Daarbij heeft u beiden een uitnodiging gekregen om bij de rechtbank te verschijnen maar dat als een een goeie belgengrap afgedaan en dus ook niet naar België afgereisd. Het is nu zo dat de bank/loon beslagen zijn opgeheven maar dat wil nog niet zeggen dat u beiden onschuldig bent verklaart want als dat zo zou zijn waren u beiden weer uitgenodigd om bij de rechter te verschijnen en zo te lezen is daar geen sprake van geweest. U wens om zowel de emotionele en financiële schade a' 7500 euro vergoedt te krijgen gaat niet lukken omdat u beiden bewijsbare strafbare feiten heeft gepleegd met als doel 100 euro borg terug te ontvangen.
Weet U BL2, ik geprobeerd een executiegeschil te starten maar zonder de benodigde financiën krijg je dit niet van de grond.
P2, ik ben van mening dat het verhaal aan één kant rammelt, die van de Belgen.