LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aankoop geannuleerd maar geen geld terug bij Bedden.nl
-
Re: Aankoop geannuleerd maar geen geld terug bij Bedden.nl
Ze hebben bij bedden.nl hun annuleringbeleid aangepast dus helemaal 5 sterren top alle drukte om niet geweest
-
AntalSantcroos schreef: ↑28 jul 2019 14:30Ja maar nadat ik was doorgedraaid mocht ik weer doordraaien dan is mijn oude bed geschikt dus wie weet ga ik straks doorgedraaid naar bed
Vertel.....AntalSantcroos schreef: ↑06 aug 2019 20:09Ze hebben bij bedden.nl hun annuleringbeleid aangepast dus helemaal 5 sterren top alle drukte om niet geweest
-
Fijn! Blijft voor mij nog steeds geen betrouwbare partij aangezien ze het CBW keurmerk voeren zonder dat hun registratie daar gevonden kan worden.
Dat is gewoon een oneerlijke handelspraktijk volgens BW6 art193cStevieNL81 schreef: ↑06 aug 2019 20:27Blijft voor mij nog steeds geen betrouwbare partij aangezien ze het CBW keurmerk voeren zonder dat hun registratie daar gevonden kan worden.
-
Klopt... Maar mijn nieuwe voornemen is om minder scherp te reageren dus hield ik het bij de comment zoals gemaakt
De reclame code commissie heeft deze zaak behandeld en uitspraak gedaan onder dossiernummer: 2019/00501. De uitspraak zal over enkele weken te raadplegen zijn op www.reclamecode.nl
Kat in het bakkie neem ik aan.alfatrion schreef: ↑06 sep 2019 13:01De reclame code commissie heeft deze zaak behandeld en uitspraak gedaan onder dossiernummer: 2019/00501. De uitspraak zal over enkele weken te raadplegen zijn op www.reclamecode.nl
De commissie is van mening dat een consument wel een herroepingsrecht heeft en de verkoper geen 30% annuleringskosten mag rekenen.