Dit betekend dat mijn minimale geldprijs gehalveerd wordt. Kortom, ik word verplicht om 5 euro extra in te zetten en krijg daarvoor in de plaats een kleine (want 4x miniem is nog steeds klein) kans dat ik 100 euro win.Op verzoek van veel van onze klanten, wil Staatsloterij af en toe wat meer afwisselen met de samenstelling van het prijzenpakket. En de eerste keer gebeurt dat bij de trekking van 10 november.
Wat verandert er?
De hoogte van het totale prijzenpakket blijft hetzelfde en is op 10 november naar verwachting ruim €17.000.000. De verdeling ervan verandert wel; deze maand zijn er extra prijzen van €100 te winnen.
Om dit mogelijk te maken, halen we een aantal kleine prijzen uit het prijzenpakket. Daar zijn er nu wat minder van te winnen, waardoor de winkans deze trekking lager wordt. En hierdoor verandert ook de minimale geldprijs op je Straatje. Deze wordt nu €5. Daar staat tegenover dat je nu wel bijna 4x zoveel kans hebt op een prijs van €100.
Als abonnement speler heb je niet de mogelijkheid om een trekking over te slaan.
Vooralsnog gaat het om 1 trekking, die van 10 november, maar voor mij zal dit waarschijnlijk een reden zijn om niet meer vast mee te spelen.