4 jaar geleden heb ik mij dit contract aan laten smeren. Aangezien dit een constructie is die 10 jaar loopt (bij de verkoop hadden ze het slecht over 3 jaar
De maandtermijn bedraagt 91 euro (vroeger 200 gulden) en voor het afkopen van het contract moet ik de komende 6 jaar de helft van de resterende maandtermijnen bijbetalen wat neerkomt op ruim 3200 euro.
Uiteraard moet ik het verlies van de aandelen ook bijbetalen wat momenteel voor een totale factuur van 8300 euro zorgt.
Tevens heeft het afgelopen jaar alleen maar voor een verhoging van de schuld heeft gezorgd en de vooruitzichten voor dit jaar zijn nog steeds belabberd, waardoor de totale schuld alleen maar stijgt.
Omdat dit bedrag je wekelijks aan het denken zet en je humeur ten nadele beinvloed, wil ik hier graag zo snel mogelijk van af.
Maar het enigste wat mij aan het twijfelen zet is dat ik wel mijn rechten wil behouden op een rechtelijke uitspraak die ervoor zorgt dat ik (een deel) van de gemaakte schulden vergoed krijgt.
Ik heb mij verder aangesloten bij Juniorlease en Leaseverlies en ik heb het dexia-aanbod niet aanvaard
Kan iemand me hier een antwoord op geven dat op feiten is gebaseerd?
Van die antwoorden dat het je eigen schuld is (waar er genoeg berichten van op dit forum staan) heb ik uiteraard niets aan.
Bvd Bruins