Die vind ik dan weer bijzonder. Waarom zou de uitkomst bij voorbaat vaststaan? Klinkt als een onderbuikredenering.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Roessingh: rekening van 3500EU voor intakegesprek
Re: Roessingh: rekening van 3500EU voor intakegesprek
Dat is nu eenmaal hoe de zorgcowboys met het systeem omgaan. Minimale effort, maximale opbrengst.
Ik beweer overigens niet dat Roessingh tot zorgcowboys behoort....al sluit ik dat ook niet uit
Ik beweer overigens niet dat Roessingh tot zorgcowboys behoort....al sluit ik dat ook niet uit
Het Roessingh staat al tientallen jaren goed bekend als revalidatiecentrum. Het zijn daar zeer beslist geen zorgcowboys
-
Helaas is Roessingh niet de enige. Ik weet dat Stichting Klimmendaal/Zintens dit ook zo doet. De DBC is voor 1 tot 48 consulten en het maakt niet uit dat je alleen een intake hebt gehad. De ziektekostenverzekering vindt het volstrekt normaal, over normvervaging gesproken! We helpen zo het hele systeem van vergoedingen van zorg om zeep en vragen ons dan af hoe het kan dat de ziektekosten de pan uit schieten. Tja ....
chrisd1
vindt dit leuk
Als je een systeem dat uitgaat van gemiddelden gaat beoordelen op de uitschieters aan de onderkant, zijn je conclusies natuurlijk niets waard.barbara.reynders-stol schreef: ↑28 okt 2019 16:41We helpen zo het hele systeem van vergoedingen van zorg om zeep en vragen ons dan af hoe het kan dat de ziektekosten de pan uit schieten. Tja ....
tttlocke
vindt dit leuk
We helpen het systeem helemaal niet om zeep, dit ís het systeem. Je mag er van vinden wat je wilt, maar de instellingen passen het systeem toe zoals het bedacht is.barbara.reynders-stol schreef: ↑28 okt 2019 16:41De ziektekostenverzekering vindt het volstrekt normaal, over normvervaging gesproken! We helpen zo het hele systeem van vergoedingen van zorg om zeep
Zeker; zo lang het duurt:berndv schreef: ↑29 okt 2019 16:39We helpen het systeem helemaal niet om zeep, dit ís het systeem. Je mag er van vinden wat je wilt, maar de instellingen passen het systeem toe zoals het bedacht is.barbara.reynders-stol schreef: ↑28 okt 2019 16:41De ziektekostenverzekering vindt het volstrekt normaal, over normvervaging gesproken! We helpen zo het hele systeem van vergoedingen van zorg om zeep
De kruik gaat zo lang te water tot ze barst/breekt (=als men steeds risico's blijft nemen, gaat het een keer mis)
-
Lees ik dit nu goed?
Als ik naast de €385,- eigen risico ook de €500,- extra in 1x kwijt ben voor kort niets doen gesprek?
Ja, ik heb budget polis met €885,- elk jaar in ruil voor hoge korting.
Ik zal een dergelijk gesprek als het ooit voorkomt eerst online opzoeken want als ik dit risico loop ga ik niet heen.
Als ik na 1 kort gesprek niet geholpen ben en wel €885,- zelf mag betalen krijg je zorg weigeraars....
Als je maar €385,- hebt en al op is mis je dit, maar ik zou dit niet accepteren.
Zelfs een Advocaat of Deurwaarder is 1e gesprek gratis, als ze niets kunnen doen, daarna mogen ze wel alles vragen...
Als ik naast de €385,- eigen risico ook de €500,- extra in 1x kwijt ben voor kort niets doen gesprek?
Ja, ik heb budget polis met €885,- elk jaar in ruil voor hoge korting.
Ik zal een dergelijk gesprek als het ooit voorkomt eerst online opzoeken want als ik dit risico loop ga ik niet heen.
Als ik na 1 kort gesprek niet geholpen ben en wel €885,- zelf mag betalen krijg je zorg weigeraars....
Als je maar €385,- hebt en al op is mis je dit, maar ik zou dit niet accepteren.
Zelfs een Advocaat of Deurwaarder is 1e gesprek gratis, als ze niets kunnen doen, daarna mogen ze wel alles vragen...
Dat zijn hyperlinks, die verwijzen naar andere webpagina's; als je er op klikt open je die; zie het als verantwoording van wat geschreven is.
Ik vind het volstrekt overbodig.
Lady1234
, Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
Zeker
Trouwens: zelf snap ik deze:
niet.
En, ben je hier:
mirec.vac schreef: ↑27 okt 2019 23:49al uit?Moneyman schreef: ↑27 okt 2019 11:39Het woord “executant” is de term uit rechtsvordering. Je kunt spreken over (schuld)eiser, opdrachtgever, incassant, executant, noem maar op, maar dat maakt voor het principe wat ik omschreef niet uit.
Je haalt allerlei termen door elkaar. Er is hier geen sprake van een executant. Gewoon niet gebruiken in dit verband. Ook niet om een "principe uit te leggen"
Als je die niet snapt, heb je het hele topic nog niet begrepen.
Ik was er al lang uit, alleen begrijpt die mirec.vac dat niet. En jij blijkbaar evenmin.chrisd1 schreef: ↑29 okt 2019 21:57En, ben je hier:mirec.vac schreef: ↑27 okt 2019 23:49al uit?Moneyman schreef: ↑27 okt 2019 11:39Het woord “executant” is de term uit rechtsvordering. Je kunt spreken over (schuld)eiser, opdrachtgever, incassant, executant, noem maar op, maar dat maakt voor het principe wat ik omschreef niet uit.
Je haalt allerlei termen door elkaar. Er is hier geen sprake van een executant. Gewoon niet gebruiken in dit verband. Ook niet om een "principe uit te leggen"
[Tekst verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 31 okt 2019 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Op de persoon spelen / ruziën
Reden: Op de persoon spelen / ruziën
Komkommertijd
vindt dit leuk