Allen, Volgens het wetboek heeft eenieder recht om een aankoop op afstand te ontbinden voordat het product geleverd is en dat iedereen recht heeft op 14 dagen bedenktijd nadat een product geleverd is. Topticketshop verstuurt de tickets ongeveer 10 dagen voor aanvang concert..
Ook ik ben hier ingetrapt en heb simpelweg het wetboek erop nageslagen en actie op ondernomen.
Tuurlijk, als topticketshop moeilijk gaat doen zou je het via een rechter moeten laten lopen wat een hoop mensen teveel gedoe vinden... maar het is wel een gewonnen zaak.
Hoe kom ik van de door mij bestelde kaarten af? Heb geprobeerd de bestelling te annuleren binnen 15 minuten maar kreeg geen voet aan de grond bij de klantenservice. Voel me zo bedonderd...ik weet dat ik beter had moeten uitkijken maar zij kwamen als eerste naar boven via Google. Heb de bestelling wel betaald met een creditcard...misschien helt dat???
Hallo @carientjetje, een wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet voor toegangskaartjes voor een bepaalde datum of een bepaald tijdstip https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... bedenktijd
U kunt natuurlijk altijd even met uw creditcard-maatschappij bellen. Maar of dat zin heeft is maar de vraag. Als de verkopende partij doet wat deze belooft dan is er geen geschil wat tot betwisten van de transactie leidt https://www.icscards.nl/klantenservice/ ... e-betaling
Maar goed, bellen kan altijd even.
Hoe kom ik van de door mij bestelde kaarten af? Heb geprobeerd de bestelling te annuleren binnen 15 minuten maar kreeg geen voet aan de grond bij de klantenservice. Voel me zo bedonderd...ik weet dat ik beter had moeten uitkijken maar zij kwamen als eerste naar boven via Google. Heb de bestelling wel betaald met een creditcard...misschien helt dat???
Heb de bestelling wel betaald met een creditcard...misschien helt dat???
Het helpt in die zin dat u de mogelijkheid heeft om de betaling te betwisten, maar goed, het zou kunnen dat de creditcardmaatschappij u uw geld terug geeft. Maar dat ontslaat u niet uit de verplichting om te betalen.
wellicht wel. Naar mijn mening is er de afgelopen jaren van verschillende kanten heel veel aandacht voor wederverkopers van tickets, tot aan de regering aan toe.