Moneyman schreef: ↑15 nov 2019 09:50
Ik denk dat Klaas-Jan gewoon iets verkeerd begrepen heeft. Hij lijkt me geen persoon die aanzet tot liegen of iets dergelijks, hij is juist altijd erg straight in zijn adviezen.
Dank voor de empathie in deze reactie.
Echter heb ik inmiddels zoveel aanwijzingen dat ik aan 'leesblindheid' lijdt dat ik hier mijn welgemeende excuses wil maken voor mijn inhoudelijk niet juiste reacties.
En een extra sorry voor @tttlocke omdat ik een reactie 'raar' noemde. Dat 'raar' zal ik nu maar tot mijzelf richten...
Mijn reacties waren gericht op iets ontvangen wat je niet besteld hebt en daarom een verwijzing naar een charge-back procedure.
Maar daarvan is helemaal geen sprake blijkt als ik de woorden eindelijk goed lees.
Hoe dat kan? Misschien mag ik op een heel klein beetje clementie rekenen vanwege een zeer stressvolle lastige tijd die ik momenteel door omstandigheden doormaak en die blijkbaar tot de nodige concentratiestoornissen leidt...
Ook excuses naar degenen die dit item vinden uitmonden in gekissebis. Daar heb ik zelf ook altijd een enorme hekel aan.
Maar ik ben er nu de veroorzaker van...
Driewerf sorry en ik ga weer door met de straighte adviezen