In je eerste reactie staat:NeoDutchio schreef: ↑14 nov 2019 08:08Dat staat in mijn eerste reactie, mocht de persoon in kwestie daar vragen over hebben kan hij deze stellen.alfatrion schreef: ↑14 nov 2019 08:03Hoe draagt jouw schrijven bij aan de oplossing van de situatie waarin TS zich nu bevind?NeoDutchio schreef: ↑13 nov 2019 22:07En dat is het verschil tussen u en mij. Ik heb de rechtbank niet nodig omdat ik zorg dat problemen vooraf al voorkomen worden.
1. Je merkt op dat een kapotte TV is teruggestuurd. (geen praktische oplossing)
2. Je merkt op dat een beroep op het herroepingsrecht daarom faalt. (geen praktische oplossing)
3. Je merkt op dat TS vooraf had moeten (kuch) aangeven dat de TV defect is. (geen praktische oplossing)
4. Dat Bol.com 30 dagen neer zet en dat bij elke externe leverancier andere voorwaarden kunnen gelden. (geen praktische oplossing)
5. Dat TS gebruik kan maken van de garantie. (geen praktische oplossing, de verkoper wil ook dat niet, bovendien, TS wil herroepen)
6. Dat een TV getest mag worden en dan nog herroepen kan worden. (geen praktische oplossing)
7. Dat TS de televisie in gebruik heeft genomen. (geen praktische oplossing en je suggereert hier iets mee over wet en regelgeving dat onjuist is.)