De V10A heeft geen ophangbeugel, de 2 gaten die er boven in zitten zijn de schroefgaten waar die eventueel aan opgehangen kan worden, maar een beugel zo als bij de oudere modellen is er niet. Wel is de afstand van de schroefgaten hetzelfde als bij de schroefgaten van de beugels van de voorgaande modellen. U kunt dus de beugel van uw oude modem er af halen en de V10A aan de schroeven ophangen.Rob van Leeuwen schreef: ↑07 dec 2019 10:16Ik heb zojuist een momenteel werkend telefoonnummer gevonden: 0900 9596.
Wat betreft het "nieuwe" KPN modem, kan nog gemeld worden dat de ophangbeugel ontbreekt. Vermoedelijk heeft er oorspronkelijk een ophangsetje bij gezeten. De ophangbeugel van de "oude" Telfort modem past in ieder geval niet. Achteraf gezien valt dit nu ook op zijn plek, het is dus geen nieuwe modem. Het enige dat ik dus ontvangen heb is de belgeschiedenis van een andere klant en een vracht retour ellende.
Verder is het vrij gebruikelijk om een 'refurbished' modem of tv ontvanger te krijgen. Ik moet er niet aan denken dat bedrijven continue nieuwe meuk zouden moeten opsturen, reinste grondstoffen verspilling.
Het hele logistiek process van KPN/XS4ALL/Telfort wordt door Drake&Farrell verzorgd. Daar worden alle geretourneerde apparaten gecontroleerd, gereset, schoongemaakt, opnieuw bestickert etc. Vooral mensen werk, daar kan dus wat zijn fout gegaan. Gewoon met een speld het reset knopje 10 seconden ingedrukt houden en je druk maken over andere dingen die mis gaan op deze wereld.
Hoeveel verlies zul je bedoelen, als telecom monteurs winstgevend zouden zijn zou T-Mobile/NLE/Oxxio en de rest wel eigen monteurs in dienst nemen ipv een externe monteurs organisatie met zzp'ers te gebruiken.Hoeveel winst maakt KPN/Telfort op het sturen van een monteur