kuklos schreef: ↑11 dec 2019 14:14
Jij bent diegene die dat bestrijdt door continu te zeggen dat we geen conclusies kunnen trekken. We kunnen WEL conclusies trekken en de belastingdienst had deze troep nooit afgeleverd als ze ook maar een greintje besef hadden gehad over hoe erg ze gefaald hebben.
Ik bestrijd dat helemaal niet, dan lees je mijn posts toch echt verkeerd. Ik bestrijd dat totaal niet, het enige dat ik aangeef is dat er niet geconcludeerd kan worden wat er exact weggelakt is en of dat op correcte wijze gebeurt is. Niet meer en niet minder. Zo lijken hier ook mensen te denken dat ik aangeef dat de zwart gelakte zaken alleen privacy gevoelige informatie kunnen zijn, dit heb ik ook nergens aangegeven, ik heb dat enkel als voorbeeld aangedragen van zaken die weggelakt moeten worden. Dat er ook andere zaken weggelakt zijn lijkt een gegeven.
Dat de algehele werkwijze van de BD in dit trajact niet correct is geweest bestrijd ik nergens, daar ben ik het juist mee eens. Echt die conclusie is tijden geleden al getrokken. Dat ze deze dossiers zo beter niet hadden kunnen versturen heb ik ook al aangegeven, echter vermoed ik dat dit wettelijk gezien zo moet.
Ik denk juist dat we het eigenlijk grotendeels wel eens zijn met elkaar.