LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Je hebt niet bij de kassa een onvolledig verhaal afgerekend??
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De caissière gaat daar ook niet over. Je loopt door 3 stappen heen:
1: verkoopgesprek bij het product;
2: naar de computer voor de bestelling te maken en alle afspraken te bevestigen;
3: je loopt naar de kassa om alles af te rekenen.
Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De verkoper had dit op de geprinte brief moeten toevoegen!
Foutje maar U had moeten lezen Omzetten scharnieren!.
De kassa doet alleen maar de betaling en onderweg even nalezen...... tussen verkoper en kassa verdween wel eens een brief... omdat ze online hetzelfde artikel goedkoper kregen, ook bij de Media Markt met hun gratis Wifi geboekt!
Foutje maar U had moeten lezen Omzetten scharnieren!.
De kassa doet alleen maar de betaling en onderweg even nalezen...... tussen verkoper en kassa verdween wel eens een brief... omdat ze online hetzelfde artikel goedkoper kregen, ook bij de Media Markt met hun gratis Wifi geboekt!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Het is al diverse keren eerder gevraagd, maar een duidelijk antwoord blijft uit: Staat het wisselen van de draairichting expliciet vermeld op de bestelbon?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Een monteur laten komen voor dit klusje is uiteraard niet gratis , u heeft ook niet gevraagd of daar kosten aan verbonden zijn terwijl de beste man hier apart voor moest komen.GST1971 schreef: ↑16 dec 2019 08:33Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Ik heb u niet één keer horen zeggen :" ja stom, daar had ik natuurlijk ook zelf naar kunnen vragen en dat bedenken " , omdat geen enkele dienst gratis is, behalve bij de plaatselijke witboer.
Uw énige punt is kennelijk dat MM dit niet bij dát telefoontje heeft gemeld , maar u heeft er ook niet naar gevraagd.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Neen, dit staat niet vermeld. Aangezien we hiervoor na levering nogmaals met MM moesten bellen om de monteur te laten komen.
De deur is nog niet omgezet, dit omdat MM zaterdag pas reageerde en e.e.a zou opnemen met de betreffende vestigingsmanager
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Neen, ik heb hier niet om gevraagd idd. Mijns inziens had de verkoopster dit meteen moeten melden ipv alleen maar zeggen “dit is geen probleem” toen we hier naar vroegen.moederslink schreef: ↑16 dec 2019 11:49Een monteur laten komen voor dit klusje is uiteraard niet gratis , u heeft ook niet gevraagd of daar kosten aan verbonden zijn terwijl de beste man hier apart voor moest komen.GST1971 schreef: ↑16 dec 2019 08:33Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Ik heb u niet één keer horen zeggen :" ja stom, daar had ik natuurlijk ook zelf naar kunnen vragen en dat bedenken " , omdat geen enkele dienst gratis is, behalve bij de plaatselijke witboer.
Uw énige punt is kennelijk dat MM dit niet bij dát telefoontje heeft gemeld , maar u heeft er ook niet naar gevraagd.
Zij gaf aan dat de deuren oom andersom draaiend kon. Hierdoor zijn we overgegaan tot aanschaf.
Bijkomende kosten behoren ze voor de verkoop te melden. De boel omdraaien en roepen dat ik er om had moeten vragen is de wereld op zijn kop.
Als u een schilder besteld en die geeft u achteraf aan dat het afplakken en kitten nog ff afgerekend dient te worden is volgens u de ook fair omdat je als klant vooraf hoort te vragen wat er allemaal wel en niet bij is inbegrepen ?
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Afplakken hoort bij schilderen. Kitten niet.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Volledig onjuist, als er kozijnen geschilderd worden zal er ook gekit moeten worden. Dit kan niet achteraf aangezien ook de kit mee geschilderd wordt.
Maar dit was slechts een voorbeeld, dus off topic om hier diep op in te gaan
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Zojuist telefoontje gehad van MM vestigingsmanager.
Dit had idd vooraf door verkoop gemeld moeten worden. Deur wordt nu alsnog omgedraaid.
Duurde ff, maar oplossing is netjes.
Dankjewel MM
Dit had idd vooraf door verkoop gemeld moeten worden. Deur wordt nu alsnog omgedraaid.
Duurde ff, maar oplossing is netjes.
Dankjewel MM
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Mag ik helpen met de Biervoorraad opmaken?
Nee, zorg voor enkele dekbedden voor opslag, als het koud bleef is deur omzetten zo gebeurd..
wel moeten ze dan op tijd komen.
Toch leuk dat ze nu wel het doen.... beetje slordig personeel en dat kom ik in dit soort grote bedrijven wel vaker tegen helaas.
Nee, zorg voor enkele dekbedden voor opslag, als het koud bleef is deur omzetten zo gebeurd..
wel moeten ze dan op tijd komen.
Toch leuk dat ze nu wel het doen.... beetje slordig personeel en dat kom ik in dit soort grote bedrijven wel vaker tegen helaas.