Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Een monteur laten komen voor dit klusje is uiteraard niet gratis , u heeft ook niet gevraagd of daar kosten aan verbonden zijn terwijl de beste man hier apart voor moest komen.
Ik heb u niet één keer horen zeggen :" ja stom, daar had ik natuurlijk ook zelf naar kunnen vragen en dat bedenken " , omdat geen enkele dienst gratis is, behalve bij de plaatselijke witboer.
Uw énige punt is kennelijk dat MM dit niet bij dát telefoontje heeft gemeld , maar u heeft er ook niet naar gevraagd.
Neen, ik heb hier niet om gevraagd idd. Mijns inziens had de verkoopster dit meteen moeten melden ipv alleen maar zeggen “dit is geen probleem” toen we hier naar vroegen.
Zij gaf aan dat de deuren oom andersom draaiend kon. Hierdoor zijn we overgegaan tot aanschaf.
Bijkomende kosten behoren ze voor de verkoop te melden. De boel omdraaien en roepen dat ik er om had moeten vragen is de wereld op zijn kop.
Als u een schilder besteld en die geeft u achteraf aan dat het afplakken en kitten nog ff afgerekend dient te worden is volgens u de ook fair omdat je als klant vooraf hoort te vragen wat er allemaal wel en niet bij is inbegrepen ?
Zojuist telefoontje gehad van MM vestigingsmanager.
Dit had idd vooraf door verkoop gemeld moeten worden. Deur wordt nu alsnog omgedraaid.
Duurde ff, maar oplossing is netjes.
Dankjewel MM