LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geïntimideerd door beveiliger; wat zijn mijn rechten?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Michellekkkk

Geïntimideerd door beveiliger; wat zijn mijn rechten?

Ongelezen bericht door Michellekkkk »

Bericht en reacties op verzoek topicstarter door moderator verwijderd.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jan 2020 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

HFMREULING

Re: Geïntimideerd door beveiliger; wat zijn mijn rechten?

Ongelezen bericht door HFMREULING »

Meestal zijn dat van die kleerkasten van sportschool mannetjes, waar je zo al bang van wordt. Deze gebruiken hun lichaam op een bedreigende manier. Als het niet volgens de regels is dan op video zetten en daarmee aangifte doen!

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou, dat schiet dan weer lekker op. Eerst een tijdje jammeren, dan is het opgelost.

Letterlijk, want het topic verdwijnt.

Dat zou niet moeten kunnen, want waarom zou je dan als forumlid nog enige moeite doen om een antwoord te geven?

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik vind het vooral opmerkelijk dat de moderatie zich in dit soort gevallen altijd in stilzwijgen hult. Terwijl het toch eenvoudig moet zijn om uit te leggen wat de spelregels zijn (heeft een TS bijvoorbeeld zonder meer het recht een topic te laten verwijderen?) en om aan te geven waarom in dit geval het topic verdwenen is/zo'n een verzoek gehonoreerd is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Doorgaans zijn er twee redenen voor dit soort verzoeken:
- het bedrijf dreigt met aangifte van laster en smaad
- het bedrijf wil met een oplossing komen mits het topic wordt verwijderd.
En soms kan er iets heel anders spelen.

Wat er hier gaande is weet niemand, en daar zullen de topicstarter en de moderatie (m.i. terecht) ook geen informatie over geven.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

De moderatie geeft nooit informatie. Het is niet uitgesloten dat ieder verzoek van een TS gewoon gehonoreerd wordt, zelfs als TS er geen specifieke reden voor heeft of voor wil geven. We weten niet of dat zo ook werkt. De moderatie heeft bij mijn weten nooit aangegeven dat men soms dergelijke verzoeken niet honoreert.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volgens mij hebben de mods in het feedbacktopic al eens aangegeven dergelijke verzoeken gewoon te honoreren. Het belang van TS staat blijkbaar ver boven het belang van het forum en andere consumenten.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

nou lekker dan, dan kan je zo'n forum ook wel opheffen als iedereen maar alles kan laten verwijderen.
Maar als zo'n heftig verhaal zo ineens kan worden 'opgelost' en alles moet verwijderd worden, ben ik wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk gebeurd is...

criticus2

Ongelezen bericht door criticus2 »

het ontneemt mij behoorlijk de lust mensen te helpen. Nog los ervan dat die al minder is door het absolute gebrek aan feedback meestal... zal wel de veranderende mentaliteit zijn, de hele wereld is steeds asocialer aan het worden.

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Moneyman schreef:
09 jan 2020 09:54
Volgens mij hebben de mods in het feedbacktopic al eens aangegeven dergelijke verzoeken gewoon te honoreren. Het belang van TS staat blijkbaar ver boven het belang van het forum en andere consumenten.
Uitermate slechte zaak, ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan andere forums en alle posts gewoon laten staan, maar de gebruikersnaam anonimiseren.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Van mij mag iemand in overleg met de redactie berichten laten verwijderen.
Zeker gezien de aard van het voorval en de emoties die daarmee gepaard gingen.
Ik voel me totaal niet in mijn kuif gepikt omdat mijn reactie ook verdwenen is.
Mijn reacties -de 'moeite' die ik neem- verplicht niemand om te reageren of berichten te laten staan.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat menigeen hier zo persoonlijk gekrenkt reageert.
Geen idee waarom de schrijver van het oorspronkelijke bericht het verzoek aan de moderatie heeft gericht.
Een van de mogelijkheden is dat er nogal wat oordelen, meningen en verwijten over de tafel gingen.
Andere redenen zijn uiteraard ook mogelijk.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

‘Natuurlijk’ mag iemand zijn eigen berichten laten verwijderen, maar de moderatie verwijdert ook zomaar de reacties van anderen.

criticus2

Ongelezen bericht door criticus2 »

Klaas Jan schreef:
09 jan 2020 14:54
Van mij mag iemand in overleg met de redactie berichten laten verwijderen.
Zeker gezien de aard van het voorval en de emoties die daarmee gepaard gingen.
Ik voel me totaal niet in mijn kuif gepikt omdat mijn reactie ook verdwenen is.
Mijn reacties -de 'moeite' die ik neem- verplicht niemand om te reageren of berichten te laten staan.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat menigeen hier zo persoonlijk gekrenkt reageert.
Geen idee waarom de schrijver van het oorspronkelijke bericht het verzoek aan de moderatie heeft gericht.
Een van de mogelijkheden is dat er nogal wat oordelen, meningen en verwijten over de tafel gingen.
Andere redenen zijn uiteraard ook mogelijk.
Idee van laten staan is dat op een forum als dit anderen er ook nog iets aan kunnen hebben. Met verwijderen zodra opgelost vervalt dat nut. Dat is nu net waar denk ik d emeesten d emoeite ook voor doen, niet alleen voor het individu. Dan mag zo iemand van mij gewoon elders terecht, individueel advies vragen en krijgen. Meestal dan tegen betaling, maar dat is dan logisch gevolg...

Gesloten