Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
03 jan 2020 16:31
Ik kan geen post met quotes meer plaatsen, krijg steeds de 404-melding. Meer mensen last van?
Het issue speelt nog steeds (bij multi-quotes in ieder geval). Hopelijk is iedereen vandaag gewoon weer in de lucht en kan ernaar gekeken worden.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit issue is niet reproduceerbaar en daarom is het heel lastig om op te lossen. De programmeurs van Radar hebben iets heel goed fout gedaan. De pagina verspringt ook nog altijd als je vanuit het overzicht klikt op een link naar het laatste bericht, een bericht quote en dan terug gaat. Je verwacht het oude bericht te zien, maar je staat op de eerste pagina. Dit wordt niet opgelost tenzij er sierreus tijd in wordt gestoken. Ik denk dat een uitgebreide code review nodig is. Misschien is het zelf sneller om gewoon opnieuw te beginnen.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 06 jan 2020 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman

alfatrion schreef:
06 jan 2020 10:53
Dit issue is niet reproduceerbaar en daarom is het heel lastig om op te lossen.
Ik kan desgewenst een link naar een topic met een concept-reactie mijnerzijds verstrekken die al dagenlang op allerlei devices tot de 404-melding leidt.

Maar inderdaad: er zitten meer rare bugs in, da's een beste puzzel...

alfatrion

De 404 code betekent niets meer dan dat "het bestand" dat je opvraagt niet op de server staat. In het geval van het versturen van een bericht zal er gebruik worden gemaakt van een POST request. De software genereert dus de ene keer een werkende link en de andere keer eentje die niet werkt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

alfatrion schreef:
(...) De pagina verspringt ook nog altijd als je vanuit het overzicht klikt op een link naar het laatste bericht, een bericht quote en dan terug gaat. Je verwacht het oude bericht te zien, maar je staat op de eerste pagina. (...)
Heel erg hinderlijk. Het geldt overigens voor elke link binnen het forum; je komt altijd terug bovenaan p.1 van een topic, nooit bij de reactie waarin je op de link klikte.

Moneyman

Moneyman schreef:
06 jan 2020 10:55
alfatrion schreef:
Dit issue is niet reproduceerbaar en daarom is het heel lastig om op te lossen.
Ik kan desgewenst een link naar een topic met een concept-reactie mijnerzijds verstrekken die al dagenlang op allerlei devices tot de 404-melding leidt.
Nou, na dagen proberen kon ik het bewuste bericht zojuist ineens plaatsen.
viewtopic.php?f=73&t=183517&p=2722030#p2722030

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Moderatie: waarom is dat topic over het misdragen van beveiligers opeens verdwenen?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het ‘beweerde’ misdragen van beveiligers.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

thecure schreef:
09 jan 2020 12:29
Moderatie: waarom is dat topic over het misdragen van beveiligers opeens verdwenen?
Bestaat nog wel maar is dermate aangepast dat niet meer begrijpelijk is voor diegene welke zich nu inlezen.
Mijn inziens niets anders dan censuur door trosradar.

En inderdaad zoals in dat topic wordt aangegeven, waarom zouden leden nog moeite doen om te reageren als tzt toch wordt verwijderd om wat voor reden dan ook.....kan wel raden naar die reden.

Ik verlang soms naar de breekijzer tijden met Pieter Storms en de helaas ter ziele gegeane site kopersbelangen.

alfatrion

sylvesterb schreef:
10 jan 2020 07:34
Gezien je reactie als niet als offtopic is gezien is de reactie van @alfo dit ook niet. Het is inhoudelijke en gemotiveerde reactie. Dat de eerdere reactie hierop is verwijderd n.a.v. jouw melding is absurt en laat zien dat de moderatie deze reacties niet heeft gelezen.
Ik deel deze mening volledig. Ik vind het absurt dat één persoon mag suggeren dat TS zich schuldig maakt aan smaad én laster en dat de inhoudelijke discussie die hierop volgt wordt verwijderd als zijnde ruzie - absurd. Ik wijs er op dat de leden de huisregels niet hebben overtreden en er daarom er op mochten vertrouwen dat hun berichten bleven staan.

"Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties."

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
10 jan 2020 09:46
sylvesterb schreef:
10 jan 2020 07:34
Gezien je reactie als niet als offtopic is gezien is de reactie van @alfo dit ook niet. Het is inhoudelijke en gemotiveerde reactie. Dat de eerdere reactie hierop is verwijderd n.a.v. jouw melding is absurt en laat zien dat de moderatie deze reacties niet heeft gelezen.
Ik deel deze mening volledig. Ik vind het absurt dat één persoon mag suggeren dat TS zich schuldig maakt aan smaad én laster en dat de inhoudelijke discussie die hierop volgt wordt verwijderd als zijnde ruzie - absurd. Ik wijs er op dat de leden de huisregels niet hebben overtreden en er daarom er op mochten vertrouwen dat hun berichten bleven staan.

"Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties."
Joh, u begint u echt vervelend te worden. Ten eerste heb ik nergens gezegd dat TS zich schuldig maakt aan smaad en laster. Ook heb ik dat nergens gesuggereerd. U leest half, trekt daar uw eigen conclusie uit en blijft daarop doorhameren.
Dat u wilt praten over consumentenkwesties is leuk, maar open dan een eigen topic met dat probleem. U, en een aantal anderen, willen een topic kapen om een discussie te voeren of iets wel of niet laster en/of smaad is. Dat u niet inziet dat dat off-topic is ligt dan echt aan u.

Daarbij zijn de reacties niet enkel verwijderd vanwege ruzie. Ook hier leest u enkel wat u wilt lezen.
Radar schreef:
09 jan 2020 18:32
We hebben het een en ander aan geruzie / offtopicberichten verwijderd.

Erthanax

Zal ik een topic aanmaken waarin we lekker kunnen discussiëren over smaad en laster? En smaad of laster? En desnoods ook nog over valse hoedanigheden, samenweefsels van verdichtsels en listige kunstgrepen?

Aanvulling: ik heb de daad bij het woord gevoegd, zie hier.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik heb deze tekst bovenaan in het forum staan. Wat betekent dat? Het is nu ook heel langzaam.

phpBB Debug] PHP Warning: in file /data/www/forum/custom/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 79: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: Connection refused

Erthanax

Bij mij verschijnt dat ook.
Er is ergens een bit of een hele byte van de server gevallen, denk ik. De IT'er van dienst zal hem wel oprapen en terugzetten.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Theotrucker schreef:
10 jan 2020 14:20
Ik heb deze tekst bovenaan in het forum staan. Wat betekent dat? Het is nu ook heel langzaam.

phpBB Debug] PHP Warning: in file /data/www/forum/custom/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 79: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: Connection refused
Bedankt voor het melden, wij liepen hier zelf ook al tegenaan. Inmiddels zou het opgelost moeten zijn!

Fijne avond,

Radar ^KL

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou moe, dat hele IZA topic is niet alleen op slot gegaan, maar zelfs helemaal verdwenen en de TS Anthony is ook helemaal pleite 🤨 .

Lady1234

Och, ik gooi mijn ingevulde puzzels ook de volgende dag in de papierbak.

Moneyman

moederslink schreef:
13 jan 2020 19:08
Nou moe, dat hele IZA topic is niet alleen op slot gegaan, maar zelfs helemaal verdwenen en de TS Anthony is ook helemaal pleite 🤨 .
Dat laatste verbaast me niet :wink:

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Lady1234 schreef:
13 jan 2020 19:09
Och, ik gooi mijn ingevulde puzzels ook de volgende dag in de papierbak.
:lol: maar dan ontvang je ook nooit de hoofdprijs :wink:

Lady1234

Maar dat kan me niet schelen. Vul ze alleen maar in.

Gesloten