Dan waren ze dus aan het juiste adres, ik kan niet anders zeggen.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Die BKR-registratie die al dan niet verplicht zou zijn is totaal niet van belang in het kader van een te voeren rechtspraak.Komkommertijd schreef: ↑11 jan 2020 22:45Ik zou een bedrijf niet adviseren een dure rechtszaak + deurwaarders kosten te maken gezien hun lenen zonder BKR en ze konden vrijwel nergens terecht!
Dit suggereert dat Ferratum openstaat voor zo'n overleg. Sterker nog, dat dat al plaatsvindt.
Op dat punt valt weinig te onderhandelen. Ik zie geen andere mogelijke uitkomstsacredfour schreef: ↑15 jan 2020 10:08De stichting onderhandelt met Ferratum over de mogelijke terugbetaling van de leningen met aftrek van alle garant- en andere kosten.
Dat is een wel heel verregaande uitspraak, Maar goed.
Wat bedoel je met boete binnen 16 dagen? Die kan ik niet echt plaatsen, Ferratum of Saldodipje kan immers helemaal geen boetes uitdelen.Secret schreef: ↑15 jan 2020 14:49In verleden meedere leningen gehad uiteraard met de externe garantsteller nu lees ik dat dat helemaal niet mag maar goed ik heb het wel betaald ..nu sinds vorige week lening aangevraagd kom ik via m’n account van ferratum met aanvraag van saldodipje geld gekregen en gelijk n mededeling erbij dat ik privé garantsteller moet zoeken anders boete binnen 16 dagen ...wat moet ik nu doen weer betalen of al die andere kosten van die garantstellers eraf trekken mag dat zomaar ?@sacredfour of andere mensen