Deze is al ingeschakeld

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Vraag of deze Rechtsbijstand even een briefje wil sturen?
Het zal het mooie afgeronde bedrag zijn... Om z'n statement te maken ofzo.. Geen idee...Komkommertijd schreef: ↑16 jan 2020 10:15
Verder zie ik niet hoe het precies €1000,- is geworden, zomaar een mooi rond bedrag?
Ik verwacht niets in de garantie voorwaarden is geschreven van eigen risico.
Lees die verzekering nog eens na, en als er geen Eigen Risico van €1000,- of duidelijk % is genoemd sta je sterk.
Dat zal, maar de garage heeft toch die verzekering afgesloten? jij hebt alleen met de garage te maken. als hun blijkbaar een goedkope verzekering afsluiten die niet alles dekt, is dat toch hun probleem?btuk76 schreef: ↑16 jan 2020 10:23Het zal het mooie afgeronde bedrag zijn... Om z'n statement te maken ofzo.. Geen idee...Komkommertijd schreef: ↑16 jan 2020 10:15
Verder zie ik niet hoe het precies €1000,- is geworden, zomaar een mooi rond bedrag?
Ik verwacht niets in de garantie voorwaarden is geschreven van eigen risico.
Lees die verzekering nog eens na, en als er geen Eigen Risico van €1000,- of duidelijk % is genoemd sta je sterk.
Garantievoorwaarden, verzekering. Hebben we helemaal niks meer mee van doen. Zij hebben de handen van de auto afgehaald omdat dit al van voor de koop is.
Het is dus puur het garage bedrijf..
Ben het helemaal met je eens mbt de rechtsbijstand, maar richting de handelaar is het een lachertje..Veldt01 schreef: ↑17 jan 2020 12:23Ben toch wel benieuwd naar de naam van de Garage, dit is een consumentenforum en als je je probleem deelt zou ik er ook niet voor schromen dat met de rest ook te doen)
Ik zou geen enkele koper aanraden om klant te worden bij deze garage (en ik hoop dat je beseft dat je in ieder geval nooit meer bij deze garage voor wat dan ook aan kunt kloppen, je hebt heb hem geld gekost en hij weet nu ook dat er wat te halen valt). Ik snap de keuze van de rechtsbijstandverzekering (kosten/baten) maar een heel goed signaal richting de handelaar wordt ook niet afgegeven.
+1 Enkel in eigenbelang (zijn overigens een stuk minder verzekeraars voor particulieren dan de meeste mensen denken, andere naam wil niet zeggen dat het niet onder hetzelfde concern valt).Dat is natuurlijk zo, maar de verzekeraar handeld niet in het algemene belang.
Helaas hebben we dit op een hele vervelende manier moeten ervarenKomkommertijd schreef: ↑18 jan 2020 11:13
Ik zie een Bovag bedrijf ,maar na kijken 3 auto's 3x aanvullende garantie en geen Bovag erbij!
Leuke handelaar waar we geen medelijden mee moeten hebben.
Bekend adres waar ik niet snel zal kopen gezien wat ze aanbieden onder welke voorwaarden.
Zwolle, er zijn daar betere!