LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe telefoon en verlenging abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ally17

Nieuwe telefoon en verlenging abonnement

Ongelezen bericht door Ally17 »

Op black friday mijn contract met Tele2 verlengd bij Belsimpel met telefoon. Alles ingevuld, contract met een maandbedrag van € 46 ondertekend en de rest verliep prima tot ik vorige week mijn eerste nieuwe afschrijving kreeg van Tele2 van € 49,41. Nou je begrijpt contract betekent niets bij hun jammer is wat verkeerd gegaan en ja we kunnen het niet terug draaien kan de optie nemen om het teveel in 1x keer terug te krijgen.... hoezo? Ik heb een contract waar staat dat ik per maand € 46,00 betaal. Zelf vind ik dit een principe kwestie en ik baal van de hele zaak. Wat is een contract dan nog waard? Ze zijn te belabberd er iets aan te doen zeggen doodleuk "helaas kunnen we er niets aan doen" hoezo niet?

taxikemperman

Re: Nieuwe telefoon en verlenging abonnement

Ongelezen bericht door taxikemperman »

En wat staat er in de specificatie?

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Vermeld eens precies hoe de factuur eruit ziet met hoeveel voor wat berekend wordt en noem niet alleen het eind bedrag. Het is zeer wel mogelijk dat een paar dagen + 1 maand berekend wordt om tot een maandbetaling te kunnen komen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ally17 schreef:
28 jan 2020 22:33
Alles ingevuld, contract met een maandbedrag van € 46 ondertekend en de rest verliep prima tot ik vorige week mijn eerste nieuwe afschrijving kreeg van Tele2 van € 49,41. Nou je begrijpt contract betekent niets bij hun jammer is wat verkeerd gegaan en ja we kunnen het niet terug draaien kan de optie nemen om het teveel in 1x keer terug te krijgen.
Maar wat gaat er mis? Wat staat op de specificatie? U heeft uw contract verlengd, dus dat betekent dat u reeds klant was bij Tele2 met een voorgaand abonnement. Ik weet dat bij sommige bedrijven de factuurdatum en de contractdatum niet altijd gelijk hoeft te lopen. Dus stel u had hier voorafgaand een duurder abonnement en uw verlenging is niet exact op de factuurdatum in gegaan, dan is het goed mogelijk dat er dus nog een stukje verrekening in zit met een voorgaand abonnement.

Maar er valt hier eigenlijk geen enkel zinnig woord over te zeggen op basis van de openingspost zonder informatie wat er volgens ts/tele2 mis is gegaan en wat er in rekening is gebracht. Wellicht een idee om een geanonimiseerde factuur hier te delen. Misschien is het namelijk gewoon logisch verklaarbaar.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Aangezien ze aanbieden het te veel terug te storten bent u een beetje aan het overreageren. Dat is een prima oplossing. Terugdraaien kan niet, het is eenmaal al gebeurd.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Na overstap op andere Internet aanbieder kreeg ik 1e keer ook geen maand maar 7 weken factuur....
Dat was keurig aangegeven en ja, dan is dat flink hoger dan belooft,

Als ik volgende jaar weg zou gaan word dat dan voor laatste maand maar 1 week betalen!
Ik vermoed dat Tele 2 hetzelfde doet.

Gesloten