Het is onredelijk om te eisen dat een verkoper zijn werkwijze moet aanpassen aan de klant. Er zijn verkopers die alle leveringen in logische volgorde van route inplannen en er zijn verkopers die persoonlijk naar elke klant gaan. Als je altijd thuis bent kan je kiezen voor een verkoper die op een willekeurig moment van de dag komt en als je alleen op bepaalde momenten thuis bent, dan kies je voor een verkoper waar je een afspraak mee kan maken.alfatrion schreef: ↑02 feb 2020 23:45Het is onredelijk om te eisen dat mensen altijd thuis zijn. Daar is namelijk voor nodig dat ze geen werk hebben, geen boodschappen hebben, nooit uitgaan, ect.NeoDutchio schreef: ↑01 feb 2020 23:19Als u dus weet dat u niet altijd thuis bent koop dan niet online of doe dat bij een winkelier waarmee u wel een tijdsafspraak kan maken.
Je kan niet verwachten dat een bedrijf als MM die een logische route rijdt daar vanaf gaat wijken, extra kilometers gaat maken met het gevolg dat andere klanten niet bezocht kunnen worden. Het is hun keuze om dat zo te doen, dat weet je van te voren als klant, dan moet je dus ook niet achteraf gaan klagen dat ze het zo doen.
En ja, dan gaat u zeggen “dan zetten ze toch extra chauffeurs in”, maar daarmee verhoog je weer de prijzen. Zij kiezen voor deze opzet en een andere verkoper voor een andere. Ieder zijn keuze.