Eenmaal thuis aangekomen dacht ik ik zoek wel contact via Facebook bij jumbo Nederland. Kijken hoe hun hier mee omgaan. Hieruit kwam het volgende.
IK,
Hallo Jumbo jullie hebben een hele mooie actie met 4de wachtende in de rij krijgt de boodschappen gratis. Helaas is het zo dat ik de 4de wachtende was, maar mijn boodschappen gewoon moest betalen. Er werd aangekondigd dat de volgende kassa ook zo los ging(1 minuut later was er iemand). Ik heb meerdere keren aan gegeven dat de kassa niet los is en dat ik dus 4de wachtende ben. Ik hoop voor jullie dat jullie een tegemoetkoming doen anders is het voor mij dag Jumbo. Het gaat om een vestiging in raalte aan de domineeskamp. Groet ...
REACTIE Jumbo
Hallo ...., wat vervelend om te horen dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de vierde wachtende. Sorry voor het ongemak. Wij willen dit graag bespreken met onze collega's van Jumbo Raalte. Zou je jouw contactgegevens en aankoopbon met ons willen delen?

Ik
Foto van de bon en mijn gegevens naar de jumbo verzonden
REACTIE Jumbo
Dankjewel voor de gegevens, ..... Wij gaan het bespreken met onze collega's. Onze collega's zullen zo snel mogelijk contact met jou opnemen, echter kan dit wegens de drukte wat langer duren. Fijne avond.

Ik
Bedankt voor je bericht. Ik wacht de reactie af. Jij ook een fijne avond gewenst.
5 dagen later. 20 december
Ik
Helaas heb ik tot op heden nog niets vernomen. Erg spijtig.
Reactie jumbo
Hallo ....! Wat jammer dat je nog niks hebt gehoord. In verband met de drukte rondom Kerst kan het inderdaad wat langer duren. We sturen in ieder geval voor de zekerheid een herinnering naar de winkel. Fijne dag.

Meer dan een maand later 29 januari
Ik
Heel jammer dat we meer dan een maand verder zijn en ik nog steeds niets heb gehoord. Inmiddels heb ik mijn weg in de ah gevonden. Ik ben zeer teleurgesteld in de jumbo. Ook ben ik niet de enige die het mee maakt bij de vestiging in Raalte. Ik heb inmiddels al meerdere verhalen gehoord dat ik niet de eerste ben en denk ook niet de laatste die het mee maakt.
Doei Jumbo
Reactie jumbo 30 januari
Hallo .....! Dat is inderdaad heel erg jammer en niet de bedoeling. Onze excuses dat je nog steeds niks hebt gehoord. We gaan hier direct contact over opnemen met de winkel en gaan ervan uit dat ze het alsnog netjes met je oplossen.

En tot op de dag van vandaag nog niets vernomen...