Het nummer misschien niet, maar het aantal lijnen stond altijd wel op onze zakelijke facturen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Maar zonder nummers , of zelf adres kan dat een leuk zoekplaatje opleveren. Waar er zelfs lijnen tussen kunnen staan, op een pand waar het bedrijf al jaren terug uit is vertrokken
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Maar dat is dan gewoon een slordigheid van het bedrijf zelf, als je de lijnen niet opzegt wanneer je vertrekt uit een pand....
Als een bedrijf de boel goed op orde heeft moet het aantal lijnen op een KPN factuur destijds gewoon duidelijk zijn geweest.
Dat een telefoonnummer dat niet gebruikt is in een bepaalde periode niet op de gespecificeerde rekening voorkomt omdat er onder dat nummer geen kosten gemaakt zijn lijkt me nu niet echt heel vreemd.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Klopt maar "ADSL van KPN" of het MXStream netwerk waar dit proces zo verliep is al enkele jaren uitgefaseerd.Bob Schurkjens schreef: ↑18 feb 2020 10:25Sinds 2005 had je geen analoge lijn meer nodig om ADSL af te nemen. Maar zonder analoge lijn moest je wél een toeslag aan "lijnhuur" betalen. Deze lijnhuur was ongeveer even duur als het belbudget analoge lijn abonnement.
https://www.internetten.nl/nieuws/direc ... e-telefoon
Die 6270 euro van topicstarter klopt niet.
Klanten zijn uiteindelijk gedwongen overgezet naar de huidige variant waarbij de lijnhuur in je abonnement zit, KPN wilde dit oude netwerk niet langer onderhouden voor die paar klanten die niet overgestapt waren ondanks hun zeer actieve marketing acties om de nieuwe abonnementen aan te prijzen.
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Tuurlijk had het MKB bedrijf er een zooitje van gemaakt
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat KPN die slordigheid uitbuit, door geen telefoonnummers of adressen te vermelden bij overzicht van de vaste lijnen.
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Ik krijg die indruk totaal niet, ik heb zojuist nog even wat facturen bekeken uit het verleden waar ik toegang tot heb en adressen staan duidelijk gespecificeerd. Nummers inderdaad niet in alle gevallen wanneer er geen gebruik is geweest.16again schreef: ↑18 feb 2020 12:11Tuurlijk had het MKB bedrijf er een zooitje van gemaakt
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat KPN die slordigheid uitbuit, door geen telefoonnummers of adressen te vermelden bij overzicht van de vaste lijnen.
Het lijkt mij voornamelijk een geval te zijn van beter op de zaken letten. Een ander van uitbuiting beschuldigingen terwijl het duidelijk is dat het bedrijf zelf nalatig is, is ook weinig chique.
Re: Jarenlang onnodig betaald voor analoge lijn KPN
Als u dit kan posten had U dat toch kunnen regelen voor u tante. Kan toch weten zoon ouden damen niet snapt . Ik heb ook bij me ouders geregeld hun zijn ook op leeftijd
Dat internet zou ze toch ook niet zelf geregeld hebben lijkt me
Dat internet zou ze toch ook niet zelf geregeld hebben lijkt me