De meeste vegetariërs zijn inderdaad ook niet zo, maar juist wel de types die in de media komen. Dat zijn de mensen waar een normale discussie niet mee te voeren is en die zorgen voor een afkeer tegen die groep. Andersom zullen deze er inderdaad ook wel zijn, maar deze krijgen amper tijd in de media of laten zich minder sterk uit. In deze discussie is niet echt iets dat op feiten gevoerd kan worden, maar veelal op gevoel. Veel mensen zullen niet gauw hun gevoel laten spreken in een discussie, de mensen die dat wel doen, dat zijn de mensen waar geen discussie mee is te voeren, want deze zijn ineens blind voor de feiten.nicolesw1981 schreef: ↑02 mar 2020 14:23Ik lees nergens dat TS iets probeert op te dringen hoor. Dat is een verkeerde aanname. Ook de aanname dat vegetariers in het algemeen zo zijn. Ik ben ook vegetarisch maar wat een ander eet daar bemoei ik me niet mee. Dus als iemand wel of geen vlees wil eten is dat iedereen zijn of haar eigen keuze. Jammer dat vegetariers nu over 1 kam worden gescheerd want zoals je kunt lezen is dat niet terecht.
Tipje voor de volgende keer;)
En Witte Angora, waarom een volkstuintje? Als dat bier te pruimen is, dan kun je ook gewoon een brouwerij beginnen
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)