https://www.klm.com/travel/nl_nl/prepar ... /index.htm
https://www.klm.com/travel/nl_nl/prepar ... /index.htm
etc
Dan denk je met een NL bedrijf in zee te zijn gegaan. Bedankt voor de moeite KLM!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Of ze kunnen zo sneller/efficienter communiceren in een tijd waarin landingsrechten/vluchten van minuut kunnen veranderen voor ook dit zwaar getroffen bedrijf. Je kan ook even vragen of iemand die wat beter in engels is met je mee wil lezen, of het door een online vertaaltool halen. Of installeer hun app, dan krijg je als het goed is info die meer is toegespitst op je eigen vlucht.kies een andere naam schreef: ↑23 mar 2020 13:01Voor het zijn eigen gemak en om zijn NL klanten het extra moeilijk te maken geeft KLM enkel in informatie in het Engels.
https://www.klm.com/travel/nl_nl/prepar ... /index.htm
https://www.klm.com/travel/nl_nl/prepar ... /index.htm
etc
Dan denk je met een NL bedrijf in zee te zijn gegaan. Bedankt voor de moeite KLM!![]()