klopt. maar tegengaan verspreiding gaat voor. Daarnaast zijn er voor diverse groepen regelingen. moeten nog opstarten en het duurt even voordat er wat op de rekening komt, maar het kan wel.Kees2850 schreef: ↑01 apr 2020 11:57Nee eerlijk gezegd heb ik nog geen moment aan 1 april gedacht.
Ik heb dit onderwerp geopend omdat ik nogal wat mensen ken die zich ernstig zorgen maken omdat ze geen behandelingen meer krijgen. En dat beslaat een breed vlak. Van fysiotherapie voor lichamelijke klachten tot massages om lymfoedeem te voorkomen / behandelen.
Daarnaast ken ik nogal wat mensen die die behandelingen geven en zich zorgen maken om hun financiële situatie.
en idd, veel zorg staat stil of bijna stil, zal ook nog een staart krijgen met langere arbeidsongeschiktheid etc. dat is zo. niets aan te doen..
Vriendin met B&B ligt volledig stil. heeft net aanvraag BBZ gedaan.
bevriende tandarts ligt ook stil. lijkt bij heel veel regelingen naast de pot te ....
volledige mondzorg ligt op zijn gat, inclusief dan tandtechniekers ed. en geldt voor meer medische beroepen en aangrenzende beroepen. daar zal heel veel van failliet gaan, of het een hele tijd heel zwaar hebben. Huisartsen krijgen nu extra geld. wellicht volgen andere zorgsectoren ook.
Waar deze de laatste jaren allemaal fors zijn uitgekleed lijkt er ineens meer een besef te komen dat dat wellicht niet slim was...
Alternatief is dat we het negeren en dan dus veel meer besmettingen en doden accepteren.