alfatrion schreef: ↑01 apr 2020 15:23
NeoDutchio schreef: ↑01 apr 2020 14:57
Tot 1 juni mogen er geen samenkomsten zijn en wordt afgeraden om recreatief te reizen.
Onjuist. Op Wikipedia zou achter deze zin worden geschreven [citation needed] of [bron noodzakelijk]. Het probleem met je stelling is dat deze niet onderbouwd kan worden met een link naar de website van de rijksoverheid. Ik daag je uit om mijn ongelijk te bewijzen.
NeoDutchio schreef: ↑01 apr 2020 14:57
Wat is er onterecht om een dringend advies vanuit het ministerie op te volgen?
Tja, kennelijk dit:
NeoDutchio schreef: ↑28 mar 2020 20:44
De enige reden om nu (28 maart, red.) te annuleren is angst.
Langzamerhand begint dit weer op treiteren te lijken. U, als moraalridder, zegt tegen mij dat ik bronnen moet vermelden terwijl u PB's ongevraagd openbaar gooit?
Uw grote nadeel is dat u ergens gelijk op wilt krijgen. En als er een tegenargument komt begint u weer over iets anders. Antwoorden geeft u zelf niet. Nee, u stapt van het onderwerp af en probeert op randzaken het onderwerp te verdraaien.
Ook verdraaid u mijn reacties. De accommodatie die ik geboekt heb heeft mij de vraag gesteld wat ik wilde doen. En ja, de enige reden om nu te annuleren is angst omdat op dat moment niet bekend was wat en of er maatregelen zouden komen. Dat staat totaal los van de discussie over Corendon en geannuleerde vliegreizen.
Ik mag er van uit gaat dat iedereen in Nederland de persconferenties volgt over de corona crisis. Live op tv, later bij het nieuws of in een talkshow, overal wordt er aandacht aan besteed om iedereen op de hoogte te houden. Dan mag ik ook aannemen dat u de persconferentie hebt gezien van 23 maart j.l.
U gaat bij deze op de negeerstand. Al dan niet bewust verdraait u woorden, mengt reacties door elkaar en meent dat er geen waarheid is als er geen bronvermelding bij staat. Als dat uw manier is om zo onder de waarheid uit te komen is dat een kinderachtige manier.
Het gaat u goed verder.