Dat schrijf ik nergens, alleen dat Santo Antão virusvrij is en dat is een feit, we zullen zien hoe dat in de toekomst zich ontwikkeld.angel1978 schreef: ↑07 apr 2020 17:04Inmiddels zijn de Kaapverdische eilanden corona vrij dus al beperkt tot 1 eilandje.. benieuwd hoe mooi dat eilandje blijft als iedereen daarheen zou willen.. met een huidig inwonersaantal van een groot Nederlands dorpObelix1 schreef: ↑07 apr 2020 16:59Santo Antão Corona vrij, 0,0 doden geen opname`s. Gewoon Spic en Span ook weer vandaag, al weken lang. Mijn doelstelling is ruim en breed bereikt, mis mijn hond wel in Africa en we kunnen er niet heen.
Goed om te weten waar je naar toe moet als Corona 2 uitbreekt, hier zit je zo veilig als wat. Winkels hebben alles wat je nodig hebt, niet duwen en dringen maar gewoon netjes wachten op 2 mtr. afstand.
Zuivere informatie uit de eerste hand.
Er zijn nog 8 andere eilanden waar ik niet alles up to date van weet, sorry daarvoor. Maar als u zegt dat deze eilanden niet Corona vrij zijn, dan vraag ik u om een bron. Ben dan ook wel zeer benieuwd welke eilanden dan Corona besmet zijn. Dan hoef ik daar natuurlijk niet naar toe
Ik lees het van u, dank u.