LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 11 apr 2020 19:28
Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Mijn Samsung tv is defect na 1,5 jaar. nieuw gekocht bij Plasmavisie.
3 jaar garantie.
Tv valt uit en herstart zichzelf.
Er zitten strepen op beeld, kijken is onmogelijk.
Contact opgenomen met Samsung op 2 april zou gebeld worden, geen reactie meer vernomen. Na een aantal keer weer contact te hebben gezocht, beloofde ze dat ik morgen gebeld zou worden op ten duur, geen reactie wederom.
Verkopende partij Plasmavisie verwijst me door naar Samsung.
Wat kan ik nog meer doen?
We moeten binnen blijven en zonder een tv valt dat niet mee.
3 jaar garantie.
Tv valt uit en herstart zichzelf.
Er zitten strepen op beeld, kijken is onmogelijk.
Contact opgenomen met Samsung op 2 april zou gebeld worden, geen reactie meer vernomen. Na een aantal keer weer contact te hebben gezocht, beloofde ze dat ik morgen gebeld zou worden op ten duur, geen reactie wederom.
Verkopende partij Plasmavisie verwijst me door naar Samsung.
Wat kan ik nog meer doen?
We moeten binnen blijven en zonder een tv valt dat niet mee.
-
- Berichten: 12775
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
U hebt niets met Samsung te maken, maar met de verkoper. Daar hebt u een overeenkomst mee en zij moeten zorgen dat u zorgeloos tv kunt kijken. Daar dus blijven melden totdat zij het gaan oppakken.
Komkommertijd
en Annemieke67
vinden dit leuk
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Samsung werkt waarschijnlijk ook uit huis. En dat kan voor vertraging zorgen. U zou hier misschien begrip voor op kunnen brengen.
Het is geen organisatie welke bekend staat om het negeren van klanten.
En natuurlijk Is de verkoper verantwoordelijk, alleen deze zal ook contact moeten leggen met samsung en vormt daarbij een extra vertragende factor.
Het is geen organisatie welke bekend staat om het negeren van klanten.
En natuurlijk Is de verkoper verantwoordelijk, alleen deze zal ook contact moeten leggen met samsung en vormt daarbij een extra vertragende factor.
Annemieke67
vindt dit leuk
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Op website Plasmavisie.
Bij een defect aan je product vul je het storingsformulier in. Dit formulier is te vinden via de link onderaan elke pagina van deze site in de footer. Wij adviseren voor een snelle en correcte afhandeling dit formulier volledig en correct in te vullen. Je krijgt van Plasmavisie verdere instructies. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welke formaat TV verschilt per fabrikant.
Samsung heeft standaard 2 jaar garantie dus zal maar snel opschieten
Bij een defect aan je product vul je het storingsformulier in. Dit formulier is te vinden via de link onderaan elke pagina van deze site in de footer. Wij adviseren voor een snelle en correcte afhandeling dit formulier volledig en correct in te vullen. Je krijgt van Plasmavisie verdere instructies. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welke formaat TV verschilt per fabrikant.
Samsung heeft standaard 2 jaar garantie dus zal maar snel opschieten
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 11 apr 2020 19:28
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Ik heb 5x app sessies gehad met Samsung service centre, 4x telefonisch contact Gehad met Samsung service centre.
Men beloofd mij dat ik morgen wordt terug gebeld, gebeurd niet!
Ik bel er weer achteraan gebeld afgelopen zaterdag , ik zou gisteren gebeld worden, niet gebeld! Vandaag ook niet 20:18uur.
Ik heb daar geen begrip voor.
Zo een winstgevend bedrijf mag in tijden als deze heus achter de klant gaan staan een goede service leveren!
Ik heb ze aangeboden om de tv op te sturen, was geen optie.
Ik heb de verkopende partij aangeschreven en zij verwezen me ook door naar Samsung.
Zojuist heb ik plasmavisie weer een mail verstuurd Met het verzoek of zij dit verder willen oppakken .
Op de tv zit 36 maanden garantie.
Ben weer aan het wachten.
Men beloofd mij dat ik morgen wordt terug gebeld, gebeurd niet!
Ik bel er weer achteraan gebeld afgelopen zaterdag , ik zou gisteren gebeld worden, niet gebeld! Vandaag ook niet 20:18uur.
Ik heb daar geen begrip voor.
Zo een winstgevend bedrijf mag in tijden als deze heus achter de klant gaan staan een goede service leveren!
Ik heb ze aangeboden om de tv op te sturen, was geen optie.
Ik heb de verkopende partij aangeschreven en zij verwezen me ook door naar Samsung.
Zojuist heb ik plasmavisie weer een mail verstuurd Met het verzoek of zij dit verder willen oppakken .
Op de tv zit 36 maanden garantie.
Ben weer aan het wachten.
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Je moet niet gaan zitten klooien met Samsung, jij bent hun klant niet. Val je verkoper lastig; daar moet je zijn.
Komkommertijd
en Maai75
vinden dit leuk
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 11 apr 2020 19:28
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Dit is de reactie vanuit plasmavisie:
Wat is dat ongelofelijk vervelend voor u.
Dit is niet hoe Samsung of het service center normaliter te werk gaat .
Wel weten we dat er ook bij de fabrikant en het service center minimale bezetting is door de COVID19 .
Het punt is dat wij enkel kunnen verzoeken u te contacten .
Binnen garantie verloopt dit altijd en overal rechtstreeks tussen eindgebruiker en fabrikant / service center .
Indien dat verder niet lukt kunt u het toestel altijd aanleveren bij ons bedrijf in Barneveld .
Onze support afdeling zal het toestel dan verder geleiden naar het service center.
We vernemen graag van u hoe wij u verder van dienst kunnen zijn
Tot heden heeft Samsung niet gebeld, terwijl die beloftes wel aantal keer al zijn gemaakt.
Wat is dat ongelofelijk vervelend voor u.
Dit is niet hoe Samsung of het service center normaliter te werk gaat .
Wel weten we dat er ook bij de fabrikant en het service center minimale bezetting is door de COVID19 .
Het punt is dat wij enkel kunnen verzoeken u te contacten .
Binnen garantie verloopt dit altijd en overal rechtstreeks tussen eindgebruiker en fabrikant / service center .
Indien dat verder niet lukt kunt u het toestel altijd aanleveren bij ons bedrijf in Barneveld .
Onze support afdeling zal het toestel dan verder geleiden naar het service center.
We vernemen graag van u hoe wij u verder van dienst kunnen zijn
Tot heden heeft Samsung niet gebeld, terwijl die beloftes wel aantal keer al zijn gemaakt.
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Beste Zlatan1122,
Hoe is het nu afgelopen.
Hoe is het nu afgelopen.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 11 apr 2020 19:28
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Hoi,
Geen reactie gehad vanuit Samsung.
Ik vind 2 weken toch wel erg lang.
Dat men niet in mogelijkheid is te bellen.
Of zie ik dat verkeerd?
Vanuit plasma geen reactie ontvangen, maar goed gisteren heb ik ze mail verstuurd, dus dat is begrijpelijk.
Geen reactie gehad vanuit Samsung.
Ik vind 2 weken toch wel erg lang.
Dat men niet in mogelijkheid is te bellen.
Of zie ik dat verkeerd?
Vanuit plasma geen reactie ontvangen, maar goed gisteren heb ik ze mail verstuurd, dus dat is begrijpelijk.
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Vraag eens bij de verkoper naar een emailadres bij Samsung. en dan geen algemeen emailadres, maar van een vertegenwoordiger of serviceafdeling. Ik lees niet dat je hebt gemaild. Dat lijkt mij nu net het meest praktische communicatiemiddel op dit moment.Zlatan1122 schreef: ↑15 apr 2020 20:19Ik heb 5x app sessies gehad met Samsung service centre, 4x telefonisch contact Gehad met Samsung service centre.
Men beloofd mij dat ik morgen wordt terug gebeld, gebeurd niet!
Ik bel er weer achteraan gebeld afgelopen zaterdag , ik zou gisteren gebeld worden, niet gebeld! Vandaag ook niet 20:18uur.
De verkoper kan natuurlijk ook contact opnemen met Samsung, zij hebben meer kanalen dan u.
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Maar waarom blijf je met Samsung bezig?
Komkommertijd
en Annemieke67
vinden dit leuk
-
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Na 2-3 keer bellen een formele klacht indienen, schriftelijk, waarin u ook schrijft dat u al een paar keer hebt gebeld.
-
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Advies: direct ophouden met contact zoeken met Samsung. De verkopende partij kan zich dan namelijk er op beroepen dat hij zich niet wil mengen in deze kwestie omdat U ( al dan niet op aanraden van de verkoper) al met Samsung ""on speaking terms" ben. De verkopende partij is Uw enige aanspreekpunt en verantwoordelijke partij. Laat hij maar desgewenst of indien nood zakelijk contact zoeken met Samsung.
Annemieke67
vindt dit leuk
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
Daar hebt u een overeenkomst mee en zij moeten zorgen dat u zorgeloos tv kunt kijken. Daar dus blijven melden totdat zij het gaan oppakken.
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
IK snap dit niet. Je klopt toch gewoon bij de verkoper aan? Wat heeft die fabrikant met jou als consument te maken - en andersom?
Ik bedoel maar, als mijn auto een storing heeft bel ik ook mijn garagehouder en niet de Alfa Romeo fabriek.....
Ik bedoel maar, als mijn auto een storing heeft bel ik ook mijn garagehouder en niet de Alfa Romeo fabriek.....
Annemieke67
vindt dit leuk
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
verkoper moet dit oplossen, als deze wil dat jij kontakt opneemt met samsung weiger je dat en zeg je ze dat zij dit moeten doen, wettelijk is dit zo geregeld....
als zij vragen de tv op te sturen naar hen vraag dan om een ticket, zij moeten daarvan de kostend ragen en niet u, ook dit is zo wettelijk geregeld, dring er op aan dat zij verzekerd verzenden of laat ze van tevoren melden dat zij verantwoordelijk zijn bij eventuele beschadigingen of kwijtraken tv, documenteer heel goed wat het probleem is en vooral ook, de staat van de tv als u hem wegstuurt, dus neem foto's van de tv....
als zij vragen de tv op te sturen naar hen vraag dan om een ticket, zij moeten daarvan de kostend ragen en niet u, ook dit is zo wettelijk geregeld, dring er op aan dat zij verzekerd verzenden of laat ze van tevoren melden dat zij verantwoordelijk zijn bij eventuele beschadigingen of kwijtraken tv, documenteer heel goed wat het probleem is en vooral ook, de staat van de tv als u hem wegstuurt, dus neem foto's van de tv....
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
@ Hawk Eye.
4 maanden oude probleem.
Kosten ragen en U niet?
foto's van TV.... je vergeet die van gestoorde beeld met strepen te adviseren als bewijs.
Graag niet meer op oude zooi reageren, we kunnen dit bij moderators melden als je erg veel ouder berichten beantwoorde....
Redelijke antwoorden maar dan krijg je nutteloos gezeur hier!
4 maanden oude probleem.
Kosten ragen en U niet?
foto's van TV.... je vergeet die van gestoorde beeld met strepen te adviseren als bewijs.
Graag niet meer op oude zooi reageren, we kunnen dit bij moderators melden als je erg veel ouder berichten beantwoorde....
Redelijke antwoorden maar dan krijg je nutteloos gezeur hier!
Re: Samsung TV defect (garantie) geen reactie vanuit Service centra Samsung
je hebt gelijk, meld dit maar als je wilt en vraag ze dan gelijk om deze oude meuk (vragen) niet meer in de mail te zetten die ze rondsturen!!!!
Komkommertijd
vindt dit leuk