LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is het strafbaar als kappers of sekswerkers mensen toch thuis bezoeken?
Re: Is het strafbaar als kappers of sekswerkers mensen toch thuis bezoeken?
Het lijkt me wel iets waar ook rekening mee gehouden moet worden. Langere tijd geen seks terwijl er wel behoefte aan is, kan tot hele erge dingen leiden. Zowel geestelijk als in gedrag.
Persoonlijk hoef ik me niet druk te maken, maar nieuwe contacten zitten er momenteel ook niet echt in wat dat betreft.
Overigens komt deze vraag voort uit een stuk in de Telegraaf wat ik vandaag las, waarin staat dat een actief seksleven zorgt voor een betere weerstand tegen virussen en bacteriën en gigantisch positief effect heeft op de algehele gemoedstoestand.
Persoonlijk hoef ik me niet druk te maken, maar nieuwe contacten zitten er momenteel ook niet echt in wat dat betreft.
Overigens komt deze vraag voort uit een stuk in de Telegraaf wat ik vandaag las, waarin staat dat een actief seksleven zorgt voor een betere weerstand tegen virussen en bacteriën en gigantisch positief effect heeft op de algehele gemoedstoestand.
De Gelaarsde Kat
vindt dit leuk
Om aan te haken bij een opmerking in het feedback topic: Dat stuk in de Telegraaf werpt een interessant licht op de berichten van een paar forumleden, wier algehele gemoedstoestand wel een opkikker kan gebruiken.
ZeerPrivé
en moederslink
vinden dit leuk
Dat kan mijn gemoedstoestand ook wel gebruiken, zo'n opkikker, maar ik weet zeker dat seks daar niet de oplossing voor is.
@erthanax: je pikt ze er zo uit. En het klopt natuurlijk wel dat wel of geen sex invloed heeft op iemands gemoedstoestand. Veel chocola eten schijnt ook te helpen. Ik weet het, haalt het niet bij, maar beter iets dan niets.
Nee, het normale sociale contact helaas wel. Maar pessimisme heeft overal waar ik kom de boventoon. Normaal zou je dan juist even ergens heen gaan waar de gesprekken minder serieus zijn en mensen in een iets andere bui zijn. Maar juist al die plekken die ik daarvoor gebruik zijn dan weer gesloten. De stamkroeg, de voetbalclub, een terrasje, om maar even wat te noemen.
Na de crisis een chronisch tekort aan tissues en grote drukte bij de Fysio i.v.m de Corona arm (trekarm) bij mannen.
Maar u dacht “sekswerker” in de titel, dat scoort.
-
Ik heb dit woord al eerder gebruikt: " huidhonger" .
Fysiek contact heeft iedereen nodig, een knuffel, een troostarm om je heen, een warme handdruk , een aai over je bol.
Bij het ontberen hiervan is dat een arm bestaan. En idd niet gezond !
Fysiek contact heeft iedereen nodig, een knuffel, een troostarm om je heen, een warme handdruk , een aai over je bol.
Bij het ontberen hiervan is dat een arm bestaan. En idd niet gezond !
Theotrucker
vindt dit leuk
-
Het is verschrikkelijk, breien. Een drama voor die vrouwen.
Misschien maar slachtofferhulp inschakelen.
-
Slachtofferhulp kan niks betekenen. Die kunnen geen laptop meer bedienen. De nagels zijn te lang om fatsoenlijk te typen. Komt doordat de nagelstudio's gesloten zijn.
Moneyman
vindt dit leuk
Gelukkig zijn er sites waarop mannen met plezier facials aanbieden, hoeven deze vrouwen zich daar in elk geval niet druk om te maken.
Jablan
vindt dit leuk
De Albert Heijn bezorgt toch ook thuis, zou niet weten waarom dit een probleem moet zijn.witte angora schreef: ↑23 apr 2020 13:32Slachtofferhulp kan niks betekenen. Die kunnen geen laptop meer bedienen. De nagels zijn te lang om fatsoenlijk te typen. Komt doordat de nagelstudio's gesloten zijn.