Precies dat!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Ondermijnt wat Ivo.w schrijft niet jouw standpunt, JanTinusPlukvet?
-
- Berichten: 32455
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Volgens mij geeft Landal op haar site precies aan welke parken op het moment wel of niet open zijn. Hoe het volgende week, volgende maand, of in het najaar is, dat is nog koffiedik kijken. Mensen kunnen boeken, maar je weet dus niet zeker of je wel of niet met vakantie kan. Dat is nu een beetje de makke.
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Deze week nog een een mail verstuurd met daarin een verwijzing naar de Noodverordering die al van kracht was vanaf 30 maart voor Hoek van Holland.
Landal geeft nu aan in te zien dat zij fout zit en trekt de voucher in en gaat geld terug geven....
Hadden wij toch een punt....
Landal geeft nu aan in te zien dat zij fout zit en trekt de voucher in en gaat geld terug geven....
Hadden wij toch een punt....
Komkommertijd
, Theotrucker
en witte angora
vinden dit leuk
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Welke parken gesloten waren was met het Paasweekend veel minder transparant dan nu. De website is inmiddels op een aantal punten aangepast sinds Pasen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Ik kan wel boeken voor Juni en Juli omdat er nog ruimte is, erg duur en mag gelijk betalen.....
Dus hoewel ze aangeven nu gesloten zijn, het kan nog steeds... en elders zijn parken gedeeltelijk open!
Dus hoewel ze aangeven nu gesloten zijn, het kan nog steeds... en elders zijn parken gedeeltelijk open!
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Yep maar het is nu veel transparanter dan toen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Op 17 april toen je dit bericht poste was het al heel duidelijk. Ik geloof niet echt dat ze iets hebben gewijzigd in de week ervoor.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken
Bij Landal en vele anderen kun je via Computer automatisch boeken.
Paar muis klikken en betaal.
Maar annuleren is handwerk, en daar kregen ze een overbelaste en telefoon....
De Website word vaak elders gedaan, dus weken later kan.
Geen enkel bedrijf was vooraf Covid19 proof gemaakt.
Mijn webshop was 97% verkoop, 1% annuleren retour, en 2% garantie.
Als die nu nog had bestaan, de automatische verkoop ging zonder personeel... importeurs leverde rechtstreeks goeden aan de kopers.
Maar retour, garantie en annuleren was ook toen al heel veel werk dat veel arbeid en geld koste!
Bij elke productie fout was het dan ook voor mijn bedrijf vele overuren!
De Landal parken hebben mensen zat, maar de boekingen niet!
Dat zijn 2 afdelingen en even snel personeel erbij kan vaak niet.
Vroeger was er een reisbureau, maar nu online met nauwelijks personeel.
Paar muis klikken en betaal.
Maar annuleren is handwerk, en daar kregen ze een overbelaste en telefoon....
De Website word vaak elders gedaan, dus weken later kan.
Geen enkel bedrijf was vooraf Covid19 proof gemaakt.
Mijn webshop was 97% verkoop, 1% annuleren retour, en 2% garantie.
Als die nu nog had bestaan, de automatische verkoop ging zonder personeel... importeurs leverde rechtstreeks goeden aan de kopers.
Maar retour, garantie en annuleren was ook toen al heel veel werk dat veel arbeid en geld koste!
Bij elke productie fout was het dan ook voor mijn bedrijf vele overuren!
De Landal parken hebben mensen zat, maar de boekingen niet!
Dat zijn 2 afdelingen en even snel personeel erbij kan vaak niet.
Vroeger was er een reisbureau, maar nu online met nauwelijks personeel.