Zou je denken?
Feedback op het Forum - deel 3
-
Lady1234
, moederslink
, fritsiefritsiefrits
, fredfredfred
, jonh&john
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Ik ben juist voor meer topics te sluiten.
Er lopen nu vaak meerdere vrijwel dezelfde hier.
En dan nog de oude Meuk die na enkele jaren een nieuwe vraag kreeg in plaats van nieuwe openen en daarmee verwarring gaf.
Mijn Feedback: Elke Topic, ongeacht onderwerp 1 jaar na laatste reactie automatisch op slot zetten.
En elke forum lid mag een nieuwe openen, daar is geen verbod op, hoewel sommige het liever samen voegen.
En is mijn Asbest Topic al gesloten en opgeruimd? Ja, alles is al 17 maanden weg gewerkt.
Er lopen nu vaak meerdere vrijwel dezelfde hier.
En dan nog de oude Meuk die na enkele jaren een nieuwe vraag kreeg in plaats van nieuwe openen en daarmee verwarring gaf.
Mijn Feedback: Elke Topic, ongeacht onderwerp 1 jaar na laatste reactie automatisch op slot zetten.
En elke forum lid mag een nieuwe openen, daar is geen verbod op, hoewel sommige het liever samen voegen.
En is mijn Asbest Topic al gesloten en opgeruimd? Ja, alles is al 17 maanden weg gewerkt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Inderdaad. Ik wilde naar aanleiding van nieuwe ontwikkelingen een aanvulling in dat topic plaatsen, maar kon dat niet doen. Nu moet ik over hetzelfde onderwerp een nieuw topic openen.
Willen jullie de oude heropenen en de twee topics samenvoegen?
alfatrion
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dat weet kees ook heel goed.
Moneyman
, witte angora
, Erthanax
, Theotrucker
, JozJan
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Als iemand publiekelijk zoveel stennis schopt, vind ik het persoonlijk niet verkeerd om als moderator te laten zien dat je er ook iets tegen doet. Het is nou ook niet bepaald dat ze 'm met naam en toenaam aan de schandpaal nagelen, toch?
alfatrion
vindt dit leuk
Er is een verschil tussen kunnen en mogen.
alfatrion
, Dorfje
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Vreemd, het bericht van angel is al gemeld...
Kees niet zo schijnheilig doen. Je loopt al lang genoeg mee ( met meerdere accounts ) om exact te weten hoe dat werkt.
Erthanax
vindt dit leuk
Verrassend
-
Misschien omdat die andere publiek gemaakt zijn en ontkend werden. Dan hoeft dat niet geheim te zijn. Dat ze gemeld worden wil niet zeggen dat er geheimhouding op zit. Als jij jezelf beantwoordt en iemand merkt dat op mag dat toch bekend worden.
Moneyman
, Erthanax
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Het is de normaalste zaak van de wereld. Regels kan je altijd overtreden - alleen lok je dan sancties uit. Wat daar nu zo vreemd aan is, ontgaat me volledig.
Allereerst is dat niet meer dan jouw mening, maar daarnaast is dat niet relevant. Hij is niet gekickt omdat hij ongelijk had, hij is gekickt omdat hij zich niet aan de regels hield. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Maar goed, dit is niet echt een heel waardevolle discussie volgens mij...
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
blijft ook raar dat er op dit forum en vele andere nog met de "ban" gewerkt word je kan makkelijk meerdere email adressen maken, je kan verschillende social media accounts maken want je kan er hier met 3 inloggen (facebook,google en twitter) en dan is er nog de vpn wat inhoud dat de "ban" die vroeger zeker hielp eigenlijk niks meer voorsteld
-
De laatste tijd blijft wel meer staan ondanks dat je het gemeld hebt. Als een klein kind wat klikt tegen de meester. Het is goed dat er naar de inhoud gekeken wordt.
witte angora
, Erthanax
, Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
-
Grappig. Ik loop hier al ruim 10 jaar in de rondte, en had hier geen idee van, omdat het me niet boeit. En jij bent er net, en je kent alle trucjes al om met meerdere accounts in te loggen.666jack666 schreef: ↑06 mei 2020 15:22
blijft ook raar dat er op dit forum en vele andere nog met de "ban" gewerkt word je kan makkelijk meerdere email adressen maken, je kan verschillende social media accounts maken want je kan er hier met 3 inloggen (facebook,google en twitter) en dan is er nog de vpn wat inhoud dat de "ban" die vroeger zeker hielp eigenlijk niks meer voorsteld
Weet je zeker dat dit je enige account is?
Erthanax
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
iedereen met enige kennis van zaken weet dat dit gewoon kan
Nijogeth
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Maar mijn vraag beantwoord je niet. Geeft niet, ik wist het sowieso wel.
Theotrucker
vindt dit leuk
-
ok ik heb maar 1 account hier maar het is heel simpel elke geboden manier om een account te maken is dus 1 nieuwe account en met vpn nog vele malen meer daarom is de "ban" al jaren niet meer effectiefwitte angora schreef: ↑06 mei 2020 15:36Maar mijn vraag beantwoord je niet. Geeft niet, ik wist het sowieso wel.
Komkommertijd
vindt dit leuk