Ze zijn idd overal te koop maar wel gemiddeld +- € 1 per stuk , zover ik het zag.
Behalve bij Alie, maar daar heb ik geen enkele ervaring mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ze zijn te vinden voor 3x de prijs die ze vorige week vroegen of via aliexpres maar dan moet je weer afwachten of en wanneer ze gaan komen dus dat valt af maar er zijn gelukkig wel wat duurdere herbruikbare per 2 te koop
Dat is met zoveel dingen zo.moederslink schreef: ↑07 mei 2020 11:36Wat ik schandalig vind is dat ze nu de hoofdprijs vragen voor een doos met bv 50-100 stuks.
In januari had ik met vooruitziende blik een doos met 50 stuks besteld voor +- € 22.
Kijk ...dat zijn andere prijzen en nu vragen ze met gemak minimaal het dubbele.
Gisterenavond zitten googlen , het is overal zo.
precies waarom 50 euro of meer betalen om het milieu te belasten met die wegwerp dingen terwijl je vanaf 15 euro 2 wasbare koopt en je dus bij op tijd wassen steeds een schone hebt
moederslink schreef: ↑07 mei 2020 11:36Wat ik schandalig vind is dat ze nu de hoofdprijs vragen voor een doos met bv 50-100 stuks.
In januari had ik met vooruitziende blik een doos met 50 stuks besteld voor +- € 22.
Kijk ...dat zijn andere prijzen en nu vragen ze met gemak minimaal het dubbele.
Gisterenavond zitten googlen , het is overal zo.
daarom is er duidelijk bij gezegd dat elke versoepeling ook direct weer teruggedraaid kan worden indien nodigmoederslink schreef: ↑07 mei 2020 12:56Ik heb mij toch wel verbaasd over sommige dingen uit die persconferentie:
- 1 juni : middelbare scholen, musea, restaurants, cafés weer open
- 1 juli : vakantieparken met wc.s en douches weer open
En dan :
- pas op 1 september (?) fitnessclubs, kantines , sauna,s en seksclubs weer open.
Waarom dit onderscheid en hoezo kan men nú al iets bepalen voor over ruim 3 (!) maanden?
Misschien hebben we dan een enorme 2e piek?
Dat van die seksclubs kan ik nog begrijpen , maar wat is het verschil tussen een kantine en bv een kroeg/ restaurant. Ook een kantine kun je op 1.5 meter aanpassen.
Een fitnessclub óók.
Er werd toch gevraagd om een tijdspad.. Daarom is continu om gevraagd, geroepen en zelfs gesmeekt.. Geef een tijdelijk tijdspad waarlangs een en ander gaat verlopen..Waarom dit onderscheid en hoezo kan men nú al iets bepalen voor over ruim 3 (!) maanden?
Voor zover ik begrepen heb is het grootste probleem ( maar dat wordt dus nog verder onderzocht ) het zweten en overmatig uitademen.Dat van die seksclubs kan ik nog begrijpen , maar wat is het verschil tussen een kantine en bv een kroeg/ restaurant. Ook een kantine kun je op 1.5 meter aanpassen.
Een fitnessclub óók.
moederslink schreef: ↑07 mei 2020 12:56
Waarom dit onderscheid en hoezo kan men nú al iets bepalen voor over ruim 3 (!) maanden?
Dat heet marktwerking, heeft te doen met vraag en aanbod….moederslink schreef: ↑07 mei 2020 11:36Wat ik schandalig vind is dat ze nu de hoofdprijs vragen voor een doos met bv 50-100 stuks.
moederslink schreef: ↑07 mei 2020 13:27Zeer Privé, dat klopt ! Ik heb met een half oor en oog zitten luisteren en kijken
Daar kunnen we maar één ding aan doen: zélf het goede voorbeeld geven.witte angora schreef: ↑07 mei 2020 11:34@ Moneyman: Het probleem, althans hier in de omgeving, is dus dat het gezonde verstand, verdraagzaamheid en inschikkelijkheid nogal eens ontbreken.