LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pundi X
-
- Contacteer:
Re: Pundi X
Tja een beetje risico is er altijd.
Voor die 100 euro is het te doen lijkt mij.
Voor die 100 euro is het te doen lijkt mij.
Waarom?
Oh wacht, is dit de reden dat je ze wil kopen?
Wat is jouw analyse aangaande deze cryptomunt?
Dat als jij iets gaat kopen waar je zelf geen weet van hebt en enkel wil afgaan op de goede verhalen die je erover hoort je aan het gokken bent.
-
Waarom niet investeren in de Smulcoin™. Die kun je altijd nog omzetten in lekkere dingetjes
-
Dan kun je die Boeing van de KLM kopen!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik wilden net Ridder 777 adviseren het vooral niet te doen.....
Komen de Augurkjes met Opa, jij kocht toch ook in voorjaar 2010 de ooit waardeloze en dubieuze Bitcoins?
Nooit geschoten is gegarandeerd mis!
Komen de Augurkjes met Opa, jij kocht toch ook in voorjaar 2010 de ooit waardeloze en dubieuze Bitcoins?
Nooit geschoten is gegarandeerd mis!
-
Als jij EUR 114,00 wilt investeren in Pundi X moet je dan gewoon doen. Maar gezien het koersverloop van deze munt zou ik geen hoge verwachtingen hebben voor het waarde verloop.
Als je 2 jaar geleden had gekocht betaalde je nog EUR 10.000 voor dezelfde hoeveelheid aan munten. Wel is de munt nu al 1,5 jaar relatief stabiel, dus als je snel geld wilt verdienen is Pundi X niet de juiste munt.
geen enkele munt geeft gegarandeerde winst, het blijft een risico. Enige tip die ik kan geven is "Investeer geen geld wat je niet hebt of kan missen"
Zodra er een klap komt zal je dan vreselijk verlies lijden
Zodra er een klap komt zal je dan vreselijk verlies lijden
-
Twee maanden geen kroeg open. Dan kun je ondertussen een kapitaal investeren.
Erthanax
vindt dit leuk
Blijkbaar kan meneer Kuklos niet lezen.
Ik zit er aan te denken omdat ik er goede berichten over heb gehoord.
Dat is de reden en ik heb er ook over gelezen.
Ik zit er aan te denken omdat ik er goede berichten over heb gehoord.
Dat is de reden en ik heb er ook over gelezen.
-
Ik hoor hele goede berichten over webshops die haartrimmers, zwembaden en mondkapjes verkopen. Op elke site honderden tevreden klanten. En toch ga ik maar niet bestellen daar omdat de verkopers onbetrouwbare dropshippers zijn.
De buurvrouw hoorde dan weer hele goede verhalen over Peugeot. Ze hebben er dus eentje gekocht. De mijne heb ik weg gedaan, stond vaker bij de garage dan bij mij voor de deur.
newmikey
vindt dit leuk
Ik heb je ook gevraagd wat jouw analyse van deze cryptomunt is.
Of ga je enkel af op "ik heb gelezen dat..."?
-
Dat is een heel goede beleggingsstrategie
newmikey
en Justmeagain
vinden dit leuk
Wat deed je er mee?NeoDutchio schreef: ↑19 mei 2020 11:21De buurvrouw hoorde dan weer hele goede verhalen over Peugeot. Ze hebben er dus eentje gekocht. De mijne heb ik weg gedaan, stond vaker bij de garage dan bij mij voor de deur.
Heeft er iemand nog een andere tip?
Ik heb nu 15000 Ripple en 10000 Cradano.
Ik heb nu 15000 Ripple en 10000 Cradano.
-
Ik heb 2800 Euro. Maar die moeten over 14 dagen naar de belastingdienst. Ik wil MM niet op bezoek hebben.
Oh, ik heb er niet een, maar wel een paar.
1) Niet gaan beleggen op basis van wat een ander zegt. Je bent zelf schijnbaar niet in staat om een analyse te doen van een beleggingsproduct, waardoor je extreem vatbaar bent voor misleid worden en je geld kwijtraken.
2) Als je gaat beleggen doe dit enkel met geld dat je kan missen als je het langere tijd of zelfs volledig kwijt bent.
3) Geef duidelijk aan wat je beleggingshorizon is, hoe groot je risicotolerantie is en hoeveel geld je wil gaan beleggen.