Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb helaas, of juist gelukkig, die beschuldiging richting Theo niet gelezen, maar wel een of andere voddebalige ontkenning van wat er bedoeld zou zijn.

Ik mag hopen dat de moderatie optreedt.

witte angora
Berichten: 31993
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
05 jun 2020 21:50
witte angora schreef:
05 jun 2020 21:41
Het staat ook niet op zichzelf.
Dat weet iedereen die het forum volgt. De moderatie volgt het forum natuurlijk ook, misschien minder intensief dan de stamgasten, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat de moderatie deze kwestie onderschat.
De moderatie onderschat het ook niet, alleen zullen ze, om in te grijpen, klip en klaar voldoende bewijzen moeten hebben om aannemelijk te kunnen maken dat het dezelfde is. Dat is voor gebruikers wat makkelijker. Weten dat iets zo is, is nog geen juridisch houdbaar bewijs dat het zo is.

Erthanax
Berichten: 10065
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Omdat de moderatie niet 24/7 aanwezig is, zoals je drommels goed weet. De schofterige en lasterlijke beschuldigingen aan het adres van Theotrucker bleven een paar dagen staan.

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Op de een of andere manier is Radar veel minder frequent op het forum aanwezig op het moment dat mensen worden aangevallen. Schande!

Erthanax
Berichten: 10065
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het zal geen beleid maar ongelukkig toeval zijn; heel ongelukkig.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forummers,

Zoals jullie gezien hebben zijn er flink wat berichten uit dit topic gehaald. We hebben ze allemaal gelezen, en ze zijn niet verwijderd maar gearchiveerd. We komen er na het weekend even op terug.

Tot die tijd: beschouw dit topic s.v.p. als mogelijkheid om feedback op ons als moderatie te geven. Dank.

Met vriendelijke groet,
Radar Forummoderatie

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door scontra »

Kees2850 schreef:
07 jun 2020 09:24
@radar Waarom grijpt de moderatie niet in?
Nou, dat hebben ze gedaan en alle bijdragen tussen 5 juni 23.11 h en 7 juni 9.24 h zijn gewist, ook de positieve en adviserende bijdragen.
Lijkt mij niet dat dit nog iets met zorgvuldig modereren te maken heeft ! :oops:

P.S.
Aha, inmiddels de bovenstaande reactie van de redactie gelezen, ben benieuwd ?

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan zou ik over die ongelijke behandeling maar een klacht indienen bij de moderatie.

Moneyman
Berichten: 31168
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoe lang moeten je tenen zijn om het bericht van Erthanax te melden :roll: :lol:

Erthanax
Berichten: 10065
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kees2850 schreef:
07 jun 2020 13:19
Zo ver ik weet grijpt moderatie alleen in op meldingen en volgen ze zelf niet actief de berichten. Ik heb vanmorgen melding gemaakt van alles wat er in dit onderwerp gebeurde. En half uur later is er ingegrepen.

En Alfatrion heeft gelijk bij persoonlijke aanvallen, vooral vanuit de welbekende personen waarvan jij er 1 van bent hier op dit forum wordt er later of niet ingegrepen.
Dacht je nu echt dat je de eerste of de enige was die de moderatie op de hoogte heeft gebracht?

De lasterlijke aantijgingen door een kwaadaardige trol bleven bijna twee dagen staan, helaas, als ik mij niet vergis. Zeer betreurenswaardig, maar inherent aan de beperkte mankracht die voor moderatie beschikbaar is. Dat je voorgeeft dat niet te weten is in strijd met je eerdere opmerkingen daarover in dit topic. (Voor de duidelijkheid, dat heeft niets met jou als persoon te maken, maar met de inhoud van de berichten die je geplaatst hebt en die gewoon terug te lezen zijn.)

De suggestie dat ik regelmatig persoonlijke aanvallen doe die de moderatie vervolgens bewust laat staan of pas later verwijdert, vind ik schandelijk. Niet zozeer jegens mijzelf, al probeer ik altijd zo veel mogelijk op de inhoud te spelen (juist als die leugenachtig is), maar vooral jegens de moderators, wier integriteit je hiermee in twijfel trekt.

witte angora
Berichten: 31993
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Tijd voor een nieuw topic: 'Feedback op elkaar'.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

witte angora schreef:
07 jun 2020 16:15
Tijd voor een nieuw topic: 'Feedback op elkaar'.
Beste forummers,

Dit is inderdaad meer een topic geworden waarin feedback op forumleden onderling wordt gegeven, en dat is dus nadrukkelijk niet de bedoeling. We hebben berichten waarin dat gebeurde dan ook verwijderd. Houd daar s.v.p. rekening mee en wees een beetje vriendelijk naar elkaar!

Met vriendelijke groeten
Radar Forummoderatie

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Oh, er is weer geveegd?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Feedback met kritiek op de wijze van modereren is 'geveegd'. Hoe toepasselijk!

Erthanax
Berichten: 10065
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

tttlocke schreef:
09 jun 2020 21:37
Feedback met kritiek op de wijze van modereren is 'geveegd'. Hoe toepasselijk!
Nou, niet al die kritiek is weg hoor. Het bericht waarmee de integriteit van de moderators ernstig in twijfel wordt getrokken staat er nog steeds. De bevestiging dat dat inderdaad zo bedoeld is ook.
Daarmee wordt volgens mij die beschuldiging weer ontkracht ook, al zal niet iedereen daar de humor van inzien.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Na de ingreep van moderatie was er tenminste één bericht van Nijogeth en één van mij die juist daarop wezen.
Commentaar op het feit dat berichten verwijderd waren die misschien wel meer 'feedback op elkaar' dan 'feedback op forum' waren, maar dat niet al de berichten waarvoor de geldt, verwijderd zijn (ik zou zeggen 'de ergste' niet).
Die laatste reacties zijn verwijderd.
Alsof iemand op zijn teentjes getrapt is.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Welkom bij het nutteloze tijd verdrijf Topic, waar je een grote schoonmaak mag houden.
Elk serieus bericht word niets mee gedaan, heb ook van andere diverse gelezen, en enkele daarvan zijn nu ook weg.

En mijn mening over mede forum leden;
Ik ben het met bovenstaande volledig eens dus geen aanval maar eerder een verdediging van hun standpunten.

En mijn Feedback; Ik zie geen letters dus blijkbaar werkte er ook een analfabeet daar! :mrgreen:

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Top reactie van de mod in het Help Politie topic. Kon me inhouden en heb niet gereageerd op dit topic maar zelden hier zo'n zelfmedelijdende ts meegemaakt die eerder als recalcitrant kan worden bestempeld dan als slachtoffer van discriminatie. Alleen jammer dat de mod zo lang heeft gewacht met sluiten.

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

juliomariner schreef:
20 jun 2020 10:57
Top reactie van de mod in het Help Politie topic. Kon me inhouden en heb niet gereageerd op dit topic maar zelden hier zo'n zelfmedelijdende ts meegemaakt die eerder als recalcitrant kan worden bestempeld dan als slachtoffer van discriminatie.
Met dit stuk volledig eens.
Prima reactie van de mods.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

ik weet het niet.

ik had denk ik wat dubbele postings weggehaald en iets gezegd over feitelijk blijven.
Het kan best zijn dat TS echt een punt heeft en in zijn woonplaats overdreven vaak wordt staande gehouden door de politie
Nu is het topic gesloten wat ongetwijfeld door TS ook wordt opgevat als ethnische profilering.

Gesloten