Ja, daar zijn ze goed in
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dus niet alles uit China is meteen slecht, maar er is veel kaf tussen het koren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ja, daar zijn ze goed in
Zou mooi die Yamaha Aerox kopen, want bij die e. Scooters loopt de actieradius bij lage temperaturen en zeker bij vorst zeer sterk terug. De levensduur van de accu is beperkt en vervanging is meestentijds geen koopje.Fasol schreef: ↑15 jun 2020 20:04Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en wil graag advies vragen. Hoe zit het met elektrische scooters in de winter? De batterijprestaties nemen sterk af?
Ik denk erover om een elektrische scooter te kopen voor woon-werkverkeer. Momenteel moet ik 10 km afleggen en in de toekomst kan de afstand oplopen tot 30 km enkele reis.
Over het algemeen was ik van plan een 4t Yamaha Aerox 50cc te kopen.
Bij voorbaat dank voor elk advies.
scontra schreef: ↑18 jun 2020 19:01Zou mooi die Yamaha Aerox kopen, want bij die e. Scooters loopt de actieradius bij lage temperaturen en zeker bij vorst zeer sterk terug. De levensduur van de accu is beperkt en vervanging is meestentijds geen koopje.Fasol schreef: ↑15 jun 2020 20:04Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en wil graag advies vragen. Hoe zit het met elektrische scooters in de winter? De batterijprestaties nemen sterk af?
Ik denk erover om een elektrische scooter te kopen voor woon-werkverkeer. Momenteel moet ik 10 km afleggen en in de toekomst kan de afstand oplopen tot 30 km enkele reis.
Over het algemeen was ik van plan een 4t Yamaha Aerox 50cc te kopen.
Bij voorbaat dank voor elk advies.
Bij, een voed onderhouden, benzine motortje heb je daar allemaal geen last van en die zijn behoorlijk betrouwbaar en dat is mooi meegenomen voor het woon-werkverkeer, dan hoeft de baas niet gebeld te worden daar de accu leeg is en je daardoor te laat komt.
>>Jos Wesseling schreef: ↑14 okt 2020 11:57Ik rijd nu ca. 3 maand op mijn electrische scooter. Een GerRay. Dit is een chinese Lifan met GerRay sticker.
Bevalt prima. Heerlijk rustig en geen stank. Actieradius na. 1600 km nog ca. 65 km.
Wat mij betreft een aanrader. Zou zeker geen benzine c.q. stank/lawaaiscooter hebben gekocht.
hebra98 schreef: ↑14 okt 2020 12:03>>Jos Wesseling schreef: ↑14 okt 2020 11:57Ik rijd nu ca. 3 maand op mijn electrische scooter. Een GerRay. Dit is een chinese Lifan met GerRay sticker.
Bevalt prima. Heerlijk rustig en geen stank. Actieradius na. 1600 km nog ca. 65 km.
Wat mij betreft een aanrader. Zou zeker geen benzine c.q. stank/lawaaiscooter hebben gekocht.
De actieradius lijkt mij niet geheel juist.
Komkommertijd schreef: ↑15 okt 2020 21:28Dit Topic is gestart in 2016 toen er veel dubieuze zooi was.....
net als de eerste E bike moet een product ontwikkelen en vele zijn gesneuveld en ze worden steeds beter.
Dus voor je iets oordeelde, een die maar 1600 km in enkele maanden haalde, pas na een jaar of 2 kwamen vaak de eerste klagers omdat er soms een vreemd en vooral duur model accu in moest met maanden levertijd!