Dacht je nu echt dat je de eerste of de enige was die de moderatie op de hoogte heeft gebracht?Kees2850 schreef: ↑07 jun 2020 13:19Zo ver ik weet grijpt moderatie alleen in op meldingen en volgen ze zelf niet actief de berichten. Ik heb vanmorgen melding gemaakt van alles wat er in dit onderwerp gebeurde. En half uur later is er ingegrepen.
En Alfatrion heeft gelijk bij persoonlijke aanvallen, vooral vanuit de welbekende personen waarvan jij er 1 van bent hier op dit forum wordt er later of niet ingegrepen.
De lasterlijke aantijgingen door een kwaadaardige trol bleven bijna twee dagen staan, helaas, als ik mij niet vergis. Zeer betreurenswaardig, maar inherent aan de beperkte mankracht die voor moderatie beschikbaar is. Dat je voorgeeft dat niet te weten is in strijd met je eerdere opmerkingen daarover in dit topic. (Voor de duidelijkheid, dat heeft niets met jou als persoon te maken, maar met de inhoud van de berichten die je geplaatst hebt en die gewoon terug te lezen zijn.)
De suggestie dat ik regelmatig persoonlijke aanvallen doe die de moderatie vervolgens bewust laat staan of pas later verwijdert, vind ik schandelijk. Niet zozeer jegens mijzelf, al probeer ik altijd zo veel mogelijk op de inhoud te spelen (juist als die leugenachtig is), maar vooral jegens de moderators, wier integriteit je hiermee in twijfel trekt.