Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kees2850 schreef:
07 jun 2020 13:19
Zo ver ik weet grijpt moderatie alleen in op meldingen en volgen ze zelf niet actief de berichten. Ik heb vanmorgen melding gemaakt van alles wat er in dit onderwerp gebeurde. En half uur later is er ingegrepen.

En Alfatrion heeft gelijk bij persoonlijke aanvallen, vooral vanuit de welbekende personen waarvan jij er 1 van bent hier op dit forum wordt er later of niet ingegrepen.
Dacht je nu echt dat je de eerste of de enige was die de moderatie op de hoogte heeft gebracht?

De lasterlijke aantijgingen door een kwaadaardige trol bleven bijna twee dagen staan, helaas, als ik mij niet vergis. Zeer betreurenswaardig, maar inherent aan de beperkte mankracht die voor moderatie beschikbaar is. Dat je voorgeeft dat niet te weten is in strijd met je eerdere opmerkingen daarover in dit topic. (Voor de duidelijkheid, dat heeft niets met jou als persoon te maken, maar met de inhoud van de berichten die je geplaatst hebt en die gewoon terug te lezen zijn.)

De suggestie dat ik regelmatig persoonlijke aanvallen doe die de moderatie vervolgens bewust laat staan of pas later verwijdert, vind ik schandelijk. Niet zozeer jegens mijzelf, al probeer ik altijd zo veel mogelijk op de inhoud te spelen (juist als die leugenachtig is), maar vooral jegens de moderators, wier integriteit je hiermee in twijfel trekt.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Tijd voor een nieuw topic: 'Feedback op elkaar'.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

witte angora schreef:
07 jun 2020 16:15
Tijd voor een nieuw topic: 'Feedback op elkaar'.
Beste forummers,

Dit is inderdaad meer een topic geworden waarin feedback op forumleden onderling wordt gegeven, en dat is dus nadrukkelijk niet de bedoeling. We hebben berichten waarin dat gebeurde dan ook verwijderd. Houd daar s.v.p. rekening mee en wees een beetje vriendelijk naar elkaar!

Met vriendelijke groeten
Radar Forummoderatie

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Oh, er is weer geveegd?

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

Feedback met kritiek op de wijze van modereren is 'geveegd'. Hoe toepasselijk!

Erthanax

tttlocke schreef:
09 jun 2020 21:37
Feedback met kritiek op de wijze van modereren is 'geveegd'. Hoe toepasselijk!
Nou, niet al die kritiek is weg hoor. Het bericht waarmee de integriteit van de moderators ernstig in twijfel wordt getrokken staat er nog steeds. De bevestiging dat dat inderdaad zo bedoeld is ook.
Daarmee wordt volgens mij die beschuldiging weer ontkracht ook, al zal niet iedereen daar de humor van inzien.

tttlocke

Na de ingreep van moderatie was er tenminste één bericht van Nijogeth en één van mij die juist daarop wezen.
Commentaar op het feit dat berichten verwijderd waren die misschien wel meer 'feedback op elkaar' dan 'feedback op forum' waren, maar dat niet al de berichten waarvoor de geldt, verwijderd zijn (ik zou zeggen 'de ergste' niet).
Die laatste reacties zijn verwijderd.
Alsof iemand op zijn teentjes getrapt is.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Welkom bij het nutteloze tijd verdrijf Topic, waar je een grote schoonmaak mag houden.
Elk serieus bericht word niets mee gedaan, heb ook van andere diverse gelezen, en enkele daarvan zijn nu ook weg.

En mijn mening over mede forum leden;
Ik ben het met bovenstaande volledig eens dus geen aanval maar eerder een verdediging van hun standpunten.

En mijn Feedback; Ik zie geen letters dus blijkbaar werkte er ook een analfabeet daar! :mrgreen:

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Top reactie van de mod in het Help Politie topic. Kon me inhouden en heb niet gereageerd op dit topic maar zelden hier zo'n zelfmedelijdende ts meegemaakt die eerder als recalcitrant kan worden bestempeld dan als slachtoffer van discriminatie. Alleen jammer dat de mod zo lang heeft gewacht met sluiten.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

juliomariner schreef:
20 jun 2020 10:57
Top reactie van de mod in het Help Politie topic. Kon me inhouden en heb niet gereageerd op dit topic maar zelden hier zo'n zelfmedelijdende ts meegemaakt die eerder als recalcitrant kan worden bestempeld dan als slachtoffer van discriminatie.
Met dit stuk volledig eens.
Prima reactie van de mods.

omega19

Ongelezen bericht door omega19 »

ik weet het niet.

ik had denk ik wat dubbele postings weggehaald en iets gezegd over feitelijk blijven.
Het kan best zijn dat TS echt een punt heeft en in zijn woonplaats overdreven vaak wordt staande gehouden door de politie
Nu is het topic gesloten wat ongetwijfeld door TS ook wordt opgevat als ethnische profilering.

tttlocke

Radar schreef:
07 jun 2020 11:03
Beste forummers,

Zoals jullie gezien hebben zijn er flink wat berichten uit dit topic gehaald. We hebben ze allemaal gelezen, en ze zijn niet verwijderd maar gearchiveerd. We komen er na het weekend even op terug.

Tot die tijd: beschouw dit topic s.v.p. als mogelijkheid om feedback op ons als moderatie te geven. Dank.

Met vriendelijke groet,
Radar Forummoderatie
We zijn inmiddels twee weekenden verder...

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dit soort posts zijn ook alleen maar een zoethoudertje in de hoop dat men na een paar weken weer vergeten is wat er allemaal is voorgevallen en is beloofd en zodat men gewoon weer verder gaat tot de waan van de dag.

tttlocke

Volgens mij ging dit over de beschuldigingen die Theo Trucker ten deel vielen. De moderatie gooide een hele rits berichten weg (in de 'huiskamer'), maar wekte verder de indruk van toeten noch blazen te weten, alsof ze de berichten niet gelezen had. Het is dat Erthanax aangaf, uit PB-communicatie, over andere informatie te beschikken: de moderatie was wél goed op de hoogte. Anders was ik nog steeds uitgegaan van mijn eerdere aanname.
Maar schitteren door afwezigheid doet men nog steeds.
Moeilijk om de gang van zaken hier serieus te blijven nemen.

Bobo Monteiro

Ongelezen bericht door Bobo Monteiro »

beschuldigingen die Theo Trucker ten deel vielen
Ik heb nauwlettend de topics de laatste tijd bijgehouden, maar ik heb geen beschuldiging voorbij zien komen. Laat staan het meervoud ervan.

Kunt u mij mijn geheugen opfrissen en laten zien waar ik dat kan lezen?

Vriendelijk bedankt,

tttlocke

Kees2850 schreef:
22 jun 2020 13:04
De omschrijving is nagenoeg gelijk aan wat TS in het onderwerp "boycot" beschrijft. Bron: Politieagent ‘rijdt voor de grap op bekende in’, slachtoffer doet aangifte: https://www.ad.nl/binnenland/politieage ... ~a2165389/
Kees2850, je hebt een bijzondere manier om naar nieuws te kijken en berichten te lezen en te vergelijken :?

SK, een moderator met lef, dat zeker. Volgens mij komt het het forum ten goede.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Kees2850 schreef:
22 jun 2020 13:04
Edit: Ik zie nu dat de berichten er nog wel staan. Dus dat moderator SK het onderwerp "boycot" heeft afgesloten is verkeerde inschatting geweest denk ik. Zie bericht in het AD van politieagent die voor de "gein" inreed op man. Die daarop aangifte heeft gedaan. De omschrijving is nagenoeg gelijk aan wat TS in het onderwerp "boycot" beschrijft. Bron: Politieagent ‘rijdt voor de grap op bekende in’, slachtoffer doet aangifte: https://www.ad.nl/binnenland/politieage ... ~a2165389/

Misschien kan SK ook openlijk zijn excuses aanbieden voor de manier waarop zij/hij het onderwerp heeft afgesloten? Hoeft niet voor mij persoonlijk maar zou wel zo correct zijn tegenover TS van betreffende onderwerp. Het gaat over dit onderwerp: viewtopic.php?f=32&t=194135&start=120#p2764498
Begrijp ik nu goed dat ik mijn excuses moet aanbieden omdat jij er maar wat op los zit te speculeren? Je weet ze vandaag aardig bruin te bakken, kan ik vertellen: dat dat hele bericht uit het AD over de topicstarter zou gaan is allemaal pure speculatie, en dat weet je zelf natuurlijk ook donders goed.

Vooruit. Even hypothetisch dan maar. Als - en ik herhaal, als - dat hele bericht inderdaad over de topicstarter van dat compleet belachelijke topic gaat (waar geen enkele concrete aanwijzing voor is), dan vind ik dit eigenlijk nog de meest interessante zin uit het nieuwsbericht:

'De man is in het verleden veroordeeld voor drugs- en geweldzaken en het bedreigen en beledigen van agenten.'

Dat plaatst de hele slachtofferrol en de pathetische mate aan zelfmedelijden toch echt in een héél andere context. En daar zou ik dan excuses voor moeten aanbieden? Nou, dat dacht ik toch niet, kan ik vertellen.

Groeten, Radar^SK

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Plus dat het verhaal niet overeenkomt met het verhaal van die TS. De Demer in Eindhoven is namelijk niet voor auto's (alleen leveranciers en tussen 7 en 11). De politie dacht een grapje met een bekende uit te halen, bleek niet die bekende te zijn, maar iemand die op hem leek (komt ook niet overeen met het verhaal van de TS). En weken later werd ie in dat verhaal al lopende staande gehouden, terwijl in de buurt een verdachte huurauto werd onderzocht, waarna de persoon weigerde zijn identiteit te tonen en werd vervolgens gearresteerd, waarna hij zich verzette en vervolgens hardhandig werd aangepakt. Ook dit komt niet overeen met het verhaal van die TS.

En in mijn ogen zou het toch veel simpeler zijn geweest direct zijn identiteit te laten zien in dat laatste geval, dan moeilijk gaan doen en het laten escaleren. Maar schijnbaar had ie genoeg op zijn kerfstok, waardoor ie wist dat hij mogelijk als verdachte zou worden gezien in het onderzoek naar die leenauto. En dat zou dan niet zonder reden zijn geweest.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Je hoeft hier niet te zijn Kees, je hebt een eigen site.

Erthanax

In dat terecht gesloten topic schreef TS toch duidelijk dat "(...) ik in een straat (&dorp) reed waar alleen maar "witte" mensen wonen."

Dat lijkt me geen juiste omschrijving van de Demer in Eindhoven.

Gesloten