Banden gekocht bij internet-bikes Helaas niet eerst de reviews van de winkel bekeken. "Waren op voorraad" zou dezelfde dag worden verzonden. Niet dus. Contact met internet-bikes gehad, krijg je een niet werkende track and trace link ( niet bestaand ? ). Ja ja.
Ik denk dat ze voor de titel van slechtste web-winkel van Nederland gaan...
ergens anders bestellen dus
Niet op de trustedshops review letten bij andere review sites komen ze er veel slechter uit...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op voorraad bij internet-bikes en beloofde levertijden
-
-
Re: Op voorraad bij internet-bikes en beloofde levertijden
De importeur / Groothandel melde altijd; ruim op voorraad of beperkt.
Als jou importeur er een puinzooi van maakte, snel wegwezen want dat kost jou naam als handelaar.
Vaak is er per merk maar 1 importeur/ groothandel en hebben andere ook deze niet altijd, tenzij ze eigen voorraad hebben.
Maar er zijn ook webwinkels die traag de voorraad opgave bijwerken en dat is dom.
En helaas kreeg je bij de laagste prijzen ook vaak de laagste service......
En als zij als enige online winkel deze aanbieden, is de kans op reeds uitverkocht en klanten lokker mogelijk.
Dan mag je tegen bijbetalen duurdere uitzoeken of lang op geld terug wachten helaas.
Ik heb nooit banden verkocht maar wel enkele verdacht voordelige concurrenten gezien onder de inkoop prijs.
Dus elke verkoop moet geld bij dus pure klanten lokkers die de boel belazeren zitten er tussen.
Maar deze banden firma, geen ervaring mee gelukkig.... wel sterkte vermoedens.
Als jou importeur er een puinzooi van maakte, snel wegwezen want dat kost jou naam als handelaar.
Vaak is er per merk maar 1 importeur/ groothandel en hebben andere ook deze niet altijd, tenzij ze eigen voorraad hebben.
Maar er zijn ook webwinkels die traag de voorraad opgave bijwerken en dat is dom.
En helaas kreeg je bij de laagste prijzen ook vaak de laagste service......
En als zij als enige online winkel deze aanbieden, is de kans op reeds uitverkocht en klanten lokker mogelijk.
Dan mag je tegen bijbetalen duurdere uitzoeken of lang op geld terug wachten helaas.
Ik heb nooit banden verkocht maar wel enkele verdacht voordelige concurrenten gezien onder de inkoop prijs.
Dus elke verkoop moet geld bij dus pure klanten lokkers die de boel belazeren zitten er tussen.
Maar deze banden firma, geen ervaring mee gelukkig.... wel sterkte vermoedens.
-
- Contacteer:
paul.hensk schreef: ↑27 jun 2020 10:08Banden gekocht bij internet-bikes Helaas niet eerst de reviews van de winkel bekeken. "Waren op voorraad" zou dezelfde dag worden verzonden. Niet dus. Contact met internet-bikes gehad, krijg je een niet werkende track and trace link ( niet bestaand ? ). Ja ja.
Ik denk dat ze voor de titel van slechtste web-winkel van Nederland gaan...
ergens anders bestellen dus
Niet op de trustedshops review letten bij andere review sites komen ze er veel slechter uit...
Ah de bekende cowboy van internet bikes. Gebruik de zoekfunctie maar eens, is alweer wat jaren geleden maar zijn destijds in de uitzending geweest.
-
Nog steeds bezig….
Update: Natuurlijk ligt het aan de vervoerder , en natuurlijk is het product toevallig nu niet meer op voorraad. Dan maar een iets ander product geaccepteerd. Zou zo snel mogelijk worden verstuurd samen met de binnenbanden. Heb nu eindelijk de buitenbanden binnen. ZONDER de binnenbanden ( zelfs nog gevraagd , binnenbanden meesturen, ja gaan ze doen….). Eindelijk weer de helpdesk aan de lijn.. gaan weer een onderzoek starten… wanneer ik antwoord krijg , ZSM
Update: Natuurlijk ligt het aan de vervoerder , en natuurlijk is het product toevallig nu niet meer op voorraad. Dan maar een iets ander product geaccepteerd. Zou zo snel mogelijk worden verstuurd samen met de binnenbanden. Heb nu eindelijk de buitenbanden binnen. ZONDER de binnenbanden ( zelfs nog gevraagd , binnenbanden meesturen, ja gaan ze doen….). Eindelijk weer de helpdesk aan de lijn.. gaan weer een onderzoek starten… wanneer ik antwoord krijg , ZSM