omega19 schreef: ↑15 jul 2020 09:28
Er wordt dan al snel geroepen dat TS niet het volledige verhaal vertelt,
Het is een feit dat veel TS-ers niet het hele verhaal vertellen, sommigen bevestigen dat zelfs. Wat is het probleem om, ten einde een gerichter/juister advies te geven, te vragen naar verdere informatie?
of dat hij oerend dom is en veel beter (met terugwerkende kracht) de adviezen van een forumlid had kunnen opvolgen.
Ik weet dat ik niet alle topics volg, maar dit ben ik nog nooit tegengekomen.
Nieuwe forumleden reageren m.i. vaak op twee manieren.
Ja vast.
De eerste is manier is om gewoon niet meer te reageren.
Inderdaad, sommigen leggen een drol en komen daarna nooit meer terug. Is dat aan de 'stamgasten' te wijten?
De tweede manier is om vol op het orgel te gaan en woest de tegenaanval in te zetten.
Enkel omdat er nadere informatie wordt gevraagd?
Dit karakter van TS is ook vaak de basisoorzaak van de problemen, omdat deze forumleden in het dagelijks leven ook zo reageren.
Twee aannames in één zin. Je kent het karakter van de TS niet, en je weet niet hoe forummers in het dagelijkse leven zijn. Bizar dat je tegelijkertijd in deze ene zin aangeeft dat het probleem bij de TS-ers ligt, terwijl je hele post er op gericht is het probleem bij de stamgasten te leggen.
Dit leidt er dan weer toe dat er slotje op het topic komt en TS een permaban krijgt, als ware hij/zij een trol.
Dat komt zelden voor, en dat weet je heus wel. En als een TS een permaban krijgt, dan is het inderdaad een oude bekende.
Ik kan me van kort geleden ene Jeff herinneren en een andere consument die niet tevreden was over zijn scooter, die allebei als trol zijn weggezet.
Dat waren ook trollen.
Het lijkt daarmee een incestforum in plaats van een echt consumentenforum voor iedereen te gaan worden.
Kennelijk voel je je hier niet op je gemak?