Radar schreef: ↑29 jul 2020 17:44
We hebben even nagedacht over de optie om een dislikeknop toe te voegen, maar dat lijkt ons niet een manier om een gezonde sfeer en discussie te bevorderen. Het is al duidelijk welke reacties waardevoller zijn als ze meer likes hebben.
Wel hebben we gevraagd aan de ontwikkelaars of het mogelijk is om de likes ook zichtbaar te maken als je niet ingelogd bent. Dan kunnen incidentele bezoekers ook zien wat de nuttigere antwoorden zijn.
fonsflons schreef: ↑29 jul 2020 15:05
@moderatie. Kunnen jullie voor de zekerheid even bevestigen dat Hebra98 met een 'geheime missie' bezig is met jullie medeweten en wij daar binnenkort allemaal van op de hoogte gebracht worden. Daar wordt nu namelijk regelmatig naar verwezen door hem/haar. Het zou een hoop verwarring schelen bij de rest van het forum indien zij actief met ondersteuning van Radar zelf aanwezig is.
Ik vind het persoonlijk erg storend dat op vrijwel iedere algemene opmerking die je maakt zij hier direct bovenop springt om de les te lezen en te vertellen hoe slecht wij met zijn allen bezig zijn. Prima als dat met medeweten en medewerking vanuit Radar is, dan kunnen we dat negeren IPV op te reageren.
Hebra98 heeft ooit contact met een collega van de tv-redactie gehad voor een item, maar daar is uiteindelijk weinig meer mee gebeurd. Weet er zelf verder weinig details van. Verder geen geheime missies hier
^FG
>>
Radar, ik wil hier toch even op reageren.
Mijn veelvuldig email contact met R.A. die niet meer bij jullie werkzaam is, heb ik nog steeds voorhanden.
Dit betrof jullie twee uitzendingen over de praktijken van tv verkoop van de Hongaarse TV's alsof het Nederlandse TV's waren.
Mijn betreffende TV winkel noem ik even niet, want dat kan de rechtszaak wellicht beïnvloeden.
Ik heb ook alle reacties en verontschuldigingen van R.A. dat hij, na mijn melding dit was gaan uitdiepen en hoe dat bij Radar gelopen is.
Gaan jullie mij vertellen dat jullie deze informatie niet meer hebben, terwijl er wel twee uitzending aan geweid waren?
Zelfs met de belofte dat jullie deze materie in de gaten zouden houden aangezien dit een behoorlijk brede oplichting betreft.
Overigens twee uitzendingen die jullie naar eigen hand hebben gedraaid en zeker NIET mijn gemelde probleem aan de kaak stelde.
Dan mag het duidelijk zijn dat ik de leverancier van mijn TV door ARAG voor de rechter heb laten dagen en alleen door corona en vakantie loopt dat wat vertraging op.