Nu zijn we inmiddels weer een aantal weken verder en het is allemaal nog steeds niet correct opgelost. Nadat na het eerste bezoek de installatie nog niet werkte met de nieuwe Soundbar, zijn vorige week de Tower-Speakers OOK vervangen. En je gelooft het of niet, de Speakers werden herkend en in het systeem ingelezen. Er kwam geluid uit maar het lichtje dat moest gaan branden om aan te geven dat de Speaker was herkend, werkte niet. "De Towers hadden NOG NIET de laatste software" was de reden. Zodra deze nieuwe software kan worden gedownload, krijg ik een seintje. Dus dan voor de zoveelste keer, alles resetten, de Towers in muziekmodus zetten en dan 24 uur zo laten staan dan kunnen ze vanuit China, de software installeren. Dan de andere dag controleren of dit is gelukt, resetten, in de surround-modus zetten en dan kijken en hopen, dat ze deze keer wel wordt herkend door het "briljante" systeem.
Nu komt het allermooiste. Inmiddels heb ik ook contact met de grote baas van Harman Kardon, ik zal zijn naam nog niet noemen. Deze vond het allemaal heel vervelend, alhoewel ik daar niets mee opschiet. Hij beloofde, om het leed een beetje te verzachten, een attentie in de vorm van een Harman Kardon Onyx 6. Nu zit ik daar niet echt op te wachten, maar oké het verzacht de pijn een beetje. Waar denk je dat hij mee afkomt: Een JBL speaker ter waarde van € 99.--. Dan zakt je broek werkelijk helemaal van af.
Harman Kardon, absoluut nooit kopen wat een troep, spijt dat ik mijn bedrade BOSE heb weggedaan.....
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)