Eind april definitief bericht dat voorstelling is geannuleerd en mogelijk wordt verplaatst naar een andere datum. Gereageerd dat ik niet op een andere datum kan/wil. en heb verzocht de kosten van de tickets (€ 135,-) te retourneren.
Reactie: "gaan we niet doen want de voorstelling is niet geannuleerd maar wordt verplaatst". Ik heb daarop na 28 mei Eventim meerdere malen in gebreke gesteld omdat zij de gekochte dienst niet hebben geleverd op de geboekte datum. Echter steeds dezelfde reactie, nl.: "er is niet geannuleerd, de voorstelling wordt verplaatst". Uiteindelijk heb ik Eventim via mijn rechtsbijstandverzekering juridisch in gebreke gesteld en aangesproken op de geleden schade. Reactie: 0,0.
Vervolgens heb ik de creditcardmaatschappij VISA (ICS) gevraagd te zorgen dat het bedrag gestorneerd wordt wegens niet geleverde dienst. Tot op heden 0,0 reactie. Het is niet alleen Ticketshop die dit doet, maar ook gerenommeerde instanties als Eventim vertonen hetzelfde gedrag.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)