Afgelopen zaterdag heb ik een tablet gekocht bij de mediamarkt. Eenmaal thuis gekomen de tablet uit de verpakking gehaald en in de hoes gedaan. Toen ik hem aan deed zag ik een vlek op het scherm. Ik heb de tablet het hele weekend laten liggen om er maandag mee terug te gaan naar de mediamarkt.
Toen ik terug ging zagen ze bij de mediamarkt het probleem niet. Ik werd weer weg gestuurd. Het zat me niet lekker. Thuis zat de fout nog steeds in het scherm. Dezelfde dag nog een keer terug gegaan. Toen werd het probleem erkend. Ik mocht een nieuwe gaan pakken in de winkel. Toen ik terug kwam bij de klantenservice zeiden ze dat ze een probleem hadden. Er zat een deukje in de achterkant en hij was krom. Conclusie het kwam er op neer dat ik dat zelf gedaan zou hebben(Dat zeggen ze dan niet hardop) door hem alleen uit de verpakking te halen. En dat ik geen andere zou mee krijgen. De doos nog gecontroleerd maar er zat geen beschadiging dus dat kon echt niet in de winkel gebeurt zijn. (Ze liggen dan ook niet met 100 in een bak ) en wie weet hebben ze hem zelf krom getrokken toen ik een andere was halen en zij hem uit de hoes hebben gehaald.
Ik kon dus gewoon terug naar huis met een nieuwe tablet die gewoon niet goed geleverd is. Hebben jullie tips. Wat kan ik nog meer doen? Ik baal hier behoorlijk van en mediamarkt is zo stug dat er geen gesprek mogelijk is.
Een deukje kan ook gietfoutje van plastic zijn, mijn beide ASUS laptops hebben onder toetsenbord dezelfde deuk namelijk...
Maar het beste is bij dit soort bedrijven, eerst in de winkel product uitpakken en testen dan weer inpakken en afrekenen als goed is.
Zelf ooit een laptop gehad, verzegelde schadevrije doos maar gebroken scherm, werd gelijk geruild...
Verder vraag ik me af, hebben ze die deuk er zelf ingedrukt als je niets ziet om onder de ze garantie claim uit te komen...
Ik weet dat er ook dubieus personeel tussen zit soms....
Maar ik heb nog een oude defecte Tablet, probeer die maar eens in paar dagen krom te buigen, lukte zeker niet... dus echt een foute geleverd...
Bestel dezelfde online en stuur de oude terug omdat hij het niet doet. Of, als het praktisch is, ga even naar een ander filiaal. Het zou zomaar kunnen dat ze er daar nuchterder mee omgaan. Hij zou immers eerder al door een klant terug gebracht kunnen zijn.
Bestel dezelfde online en stuur de oude terug omdat hij het niet doet. Of, als het praktisch is, ga even naar een ander filiaal. Het zou zomaar kunnen dat ze er daar nuchterder mee omgaan. Hij zou immers eerder al door een klant terug gebracht kunnen zijn.
Zullen ze bij verkoop online niet het product nummer scannen ?
In de winkel verkopen ze een dichte verzegelde doos normaal...
Online scannen ze wegens deze fraude vrijwel overal het serie nummer.
Goedkope budget versie ontbreekt deze soms maar als het kan doen ze het zeker!
Verder moet de retour schoon en vinger vrij zijn....
Ik wist niet dat W.A. mijn fouten nu gaat overnemen. tijd.
Zowel mijn Cool Bleu Asus 2e kans als ook de M.M. Apple van kleinkind nieuw in doos.. hebben serie nr op online factuur staan!
Weet niet of ze in de winkel ook een Serie nr noteren....
Nadat Media Markt alle kleine elektra - en witgoedbedrijven om zeep heeft geholpen, zijn we aan de grillen van deze gigant over geleverd. Persoonlijke service aan ouderen is slecht en het personeel heeft geen inlevingsvermogen.
Als het probleem niet in de zaak opgelost kan worden, dan bel je het hoofdkantoor op en hoop dat je gehoord en geholpen wordt. Mooi niet! Als je de plaatselijke MM belt, omdat je even niet persoonlijk naar de winkel kunt gaan, word je met het hoofdkantoor doorverbonden. Daar hebben ze en meneer neergezet om je tegen te houden en je krijgt echt niemand van het hoofdkantoor te spreken. Je kunt 2 dingen doen: ter plaatse stampij maken of naar de rechtsbijstand stappen als je die hebt.
Bestel dezelfde online en stuur de oude terug omdat hij het niet doet. Of, als het praktisch is, ga even naar een ander filiaal. Het zou zomaar kunnen dat ze er daar nuchterder mee omgaan. Hij zou immers eerder al door een klant terug gebracht kunnen zijn.
maar dan zou het zegel op de doos verbroken moeten zijn
Bij je tweede bezoek heeft iemand bij de service balie je toegezegd dat je een nieuwe mocht gaan pakken omdat je klacht gegrond was. Voordat ze deze toezegging deden hadden ze ook kunnen zien dat de tablet beschadigd was. Een eenmaal gedane toezegging kan niet zomaar teruggedraaid worden. De beschadiging hadden ze moeten constateren waar jij stond en niet achteraf.
Oplossing; dien schriftelijk een officiële klacht in bij de directie van MM. Doe dit per brief en bevestigd dit per mail. Vergeet niet een termijn te stellen van bijvoorbeeld 14 dagen voor antwoord op je klacht. Binnen die termijn geen antwoord direct weer schriftelijk reageren.
Een getuigen is hier niet relevant. MM is geen rechtbank. Laat het bedrijf het tegendeel maar bewijzen als ze twijfelen aan de oprechtheid van de ervaringen van Linda. Een fatsoenlijk zichzelf respecterend bedrijf zal haar verhaal niet in twijfel trekken en ziet een klacht als leermoment. Niets doen of gaan zitten wachten op een getuigen is geen optie.
Als ik nu een onzin verhaal op hang en de boel verdraaide, hoe gaat MM als dit zo is dat dan bewijzen?
Wie eist bewijst geld in de wet, en MM eiste niets, U wil dit geregeld hebben dus moet bewijs leveren.
Mondeling is zelden bewijsbaar en sommige medewerkers roepen maar wat.
Dit is een welles-nietes situatie. Wie heeft dwingende argumenten voor mevr. Van De Laar om MediaMarkt te overtuigen?
ja ik wil alleen maar zeggen tegen deze mevr dat ik het superstom vind van haar dat ze op zo'n manier een product koopt bij Mediamarkt . Hoe vaak lees je niet dat er regelmatig gekloot is met mediamarkt !!! Als je niet in problemen wilt komen en je een slecht product hebt gekocht dan moet je ALTIJD de inhoud laten uitpakken door degene die jouw helpt , en controleren of alles goed is en werkt !!! Er kunnen 4 dingen gebeuren !!! Het eerste is dat alles goed werkt in bijzijn van jou en de verkoper ( zelf ook even uitproberen ) !!! Het tweede is dat je dan gelijk kan constateren of er uitwendige schade is , of dat het product niet naar behoren werkt !!! Het Derde is dat de verkoper niet welwillend is en zegt dat hij / zij de doos niet opent om te controleren !!!! Het Vierde is dan , dat je gewoon zegt tegen die verkoper dat de koop niet door gaat en dan ga je naar een ander . Soms is het totaal niet aantrekkelijk dat iets goedkoper is en dan met problemen zit , en dan nog eens de service die RUK is !!! Beter wat meer geld uitgeven bij een ECHT GOEDE ZAAK als COOLBLEU waar dus wel de service goed is , en voor de koop nog eens ter plekke alles uitpakt . En dan nog wat , als deze mevr . alleen maar contact heeft gehad met de desbetreffende Mediamarkt waar ze die Laptop heeft gekocht doet ze het helemaal verkeerd !!! neem contact op met Mediamarkt in Rotterdam !!!! Dat is het hoofdkantoor . Persoon die er over gaat en telefoonnummer heb ik maar dat ga ik niet afgeven . Gewoon als je slim bent kom je er zelf achter . SWucces !!
Als ik nu een onzin verhaal op hang en de boel verdraaide, hoe gaat MM als dit zo is dat dan bewijzen?
Wie eist bewijst geld in de wet, en MM eiste niets, U wil dit geregeld hebben dus moet bewijs leveren.
Mondeling is zelden bewijsbaar en sommige medewerkers roepen maar wat.
Beste komkommertijd,
Dit is een consumenten form waarop ik probeer om personen die onrechtvaardig behandeld zijn door een bedrijf van advies te dienen. Wat is er tegen dat Linda een officiële klacht indient bij de directie van MM? Als MM nadere bewijzen wil hebben hoort ze dat wel. Niets doen is voor haar geen optie.